اقدام خیرخواهانه نیکوکاران آملی در دلجویی از بیماران کرونایی

اقدام خیرخواهانه نیکوکاران آملی در دلجویی از بیماران کرونایی

به گزارش مازندروز به نقل از  مهر، دراین اقدام اعضای مجمع خیران وانجمن حمایت از زندانیان شهرستان آمل به همراه دادستان عمومی وانقلاب این شهرستان با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مشکوک به کرونا حضور یافتند وبا اهدای شاخه گل وهدایای نقدی از پرستاران، کادردرمانی این بخش دلجویی واعلام حمایت کردند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل عصر چهارشنبه درخصوص این اقدام گفت: این اقدام با تصمیمی که با همکاری وموافقت اعضای هیأت مدیره مجمع خیران و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آمل برای ایجاد وافزایش انگیزه درمیان کادر پرستاری ودرمانی بیمارستان امام خمینی (ره) آمل که در روزهای گذشته با حجم بیماران مشکوک ومبتلا به ویروس کرونا به این بیمارستان بدون امکانات وتجهیزات حفاظت فردی در معرض تهدید وخطر قرار داشتند، گرفته شد.

محمد کریمی افزود: از سوی این دومجمع خیریه حدود یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک اولیه برای خرید برای تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص وشناسایی بیماران ویروس کرونا ونیز خرید تجهیزات حفاظتی برای کادر درمانی ازجمله ماسک و دیگر اقلامی که از سوی بیمارستان درخواست ونیازسنجی شده اقدام خواهد شد.

وی، نقش خیران و نیکوکاران در کاهش آلام مردم در زمان بحران بسیار حیاتی است؛ همانگونه که حضور آنان در سیل فروردین‌ماه سال جاری مسافران نوروزی و نیز سیستان وبلوچستان شهروندان را خشنود کرد و نقش بی بدیل آنان را بیش از پیش نشان داد.

دادستان عمومی وانقلاب آمل اضافه کرد، در شرایط کنونی با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا وکمبود موقتی تجهیزات برای کادر درمانی وپرستاران که در مواجهه مستقیم با این بیماری هستند، همه شهروندان ونیکوکاران باید در خدمت کادردرمانی بیمارستانها باشند وان‌ها را تنها نگذارند.

کریمی یادآورشد، که فاجعه ویروس کروناو این روزهای تلخ را از سر خواهیم گذراند اما جامعه پزشکی و پرستاری که با وجود کمبود امکانات در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، به عنوان قهرمانان ملی از یاد ما نخواهند رفت.

به گزارش خبرنگارمهر، بیمارستان امام خمینی (ره) آمل در روزهای گذشته از سوی وزارت بهداشت ودرمان به عنوان بیمارستان مستقل برای افراد مشکوک به بیماری عفونت‌های تنفسی بویژه کرونا در نظر گرفته شد.
کمبود امکانات اولیه دراین بیمارستان تازه تأسیس به منظور قرنطینه و نگهداری از بیماران احتمالی مبتلا به کرونا در روزهای گذشته با اعتراض وگلایه های شدید مسئولان بهداشت ودرمان، کادردرمانی وپرستاران این بیمارستان قرارگرفته بود.

رسانه‌ها وفعالان اجتماعی شهرستان آمل نیز دراین مدت با انتشار مطالب گسترده‌ای درخصوص این درخواست‌های به حق کادردرمانی وپرستاران بیمارستان درپی کمبود امکانات واعزام بیماران مشکوک به کرونا، مطالبه گری وسیعی درسطح استان وملی داشتند.

اخبار مرتبط

توزیع بسته های معیشتی در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha