2500 بازرس بر حسن اجرای انتخابات در مازندران نظارت دارند

2500 بازرس بر حسن اجرای انتخابات در مازندران نظارت دارند

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، حسن خیریا‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش تخلفات در شعبات اخذ رأی بیان کرد: چند مورد جزئی توسط بازرسان شعبه‌های اخذ رأی گزارش شده که بلافاصله پیگیری و رفع شد.

وی با بیان اینکه براساس هماهنگی‌های انجام شده در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بازرس بر حسن اجرای انتخابات نظارت دارند، عنوان کرد:  این بازرسان با حضور در شعب اخذ رای حسن جریان انتخابات را از لحاظ کمی و کیفی در ۲۲ شهرستان و ۹ حوزه انتخابیه رصد می‌کنند.

 خیریان‌پور با تأکید براینکه علاوه بر این ۵۰ نفر به عنوان بازرسان ویژه وزرات کشور کار نظارت بر اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان انجام می دهند، گفت: هر گونه تخلفات انتخاباتی را به هیأت‌های شهرستانی و استانی گزارش می‌کنند.

رئیس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نیز طبق همین گزارشات و بررسی‌های میدانی، مناسب ارزیابی شده است، تصریح کرد: امیدواریم در ساعات آینده هم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گسترده‌تر شود.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را باعث افزایش سطح اقتدار نظام جمهوری اسلامی مطرح کرد و گفت: مردم ما نیز با هوشیاری با مشارکت حداکثری از اقتدار نظام حمایت می‌کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha