مردم با حضور در پای صندوق های رای برای سرنوشت شان تصمیم‌گیری کنند

مردم با حضور در پای صندوق های رای برای سرنوشت شان تصمیم‌گیری کنند

آیت الله علی معلمی روز جمعه در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گفت و گو با خبرنگاران قائمشهر ، افزود : لازمه ادامه زندگی در سایه مردم سالاری دینی و دموکراسی حضور مردم در پای صندوق های رای است.

وی حضور مردم در همه انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: مخصوصا در این شرایط که استکبار و عوامل استکبار جهانی در صدد بدبین ساختن مردم نسبت به نظام و مسئولین نظام هستند بنابراین مردم با حضور در انتخابات  می توانند تمام توطئه های دشمن را خنثی کنند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به گفته امام راحل ( ره ) دشمنان با توطئه هایشان می خواهند تا مردم را به سمت و سوی جهنم سوق دهند، بیان کرد: مردم با حضور یافتن در پای صندوق های رای علاوه بر آنکه توطئه های دشمن را خنثی می کنند ، بلکه سرنوشت خود را هم تعیین می کنند .

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور قرار دارد، افزود: مجلس مهم تر از دولت است چرا که مجلس است که مصوباتش را دولت اجرایی می کند ، بنابراین مجلس هم می تواند دولت را تقویت و هم کنترل کند .

وی با بیان اینکه اهمیت انتخابات مجلس مهم است ، گفت که از همه شهروندان ، احاد ملت و کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند می خواهیم تا با حضوریافتن در پای صندوق های رای بار دیگر خود را به اثبات و مشت محکمی به دهن استکبار جهانی بزنند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به انتخابات درست و اصلح گفت که معیارهای انتخابات را مقام معظم رهبری تعیین فرموده اند بنابراین هرکسی براساس تشخیص خود می تواند به فرد اصلح رای دهد و یا می تواند از افراد خبره برای تشخیص افراد اصلح ، شایسته ، انقلابی و روحیه جهادی کمک بگیرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha