مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران معرفی شد

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران معرفی شد

به گزارش مازندروز به نقل از ایلنا، مجید عبداللهی در آیین ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری مازندران که بعدازظهر امروز با حضور معاون اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اظهار کرد: باید به این باور برسیم که همدلی و اتحاد یک عنصر کلیدی و حیاتی و مهارت است و باید برای رسیدن به این مهارت تلاش کنیم.

وی افزود: سازمان‌هایی که از یکپارچگی و همدلی برخوردار هستند، کارکنان آن با آرامش، لحظات سخت را پشت سر می‌گذارند زیرا قدرت هر سازمان در اتحاد درونی آن نهفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه معتقدم مدیریت هر سازمانی با اتحاد درونی آن سازمان تعریف می‌‍شود ، گفت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌ها محسوب می‌شود و باید در کنار هم با آرامش کارها را پیش بریم.

وی افزود: آب و فاضلاب مازندران از خانواده بزرگی تشکیل شده است و رسالت بزرگی برعهده دارد و زمانی می‌تواند این رسالت را به سرانجام رساند که وظایف خود را به درستی انجام دهد.

عبداللهی آبرسانی مطلوب به مشترکان را وظیفه مهم برشمرد و افزود: خدمات صادقانه به مردم سرفصل تمام کارهای ما محسوب می‌شود.

 وی به عملکرد آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال ۹۲ تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون توانستیم در ۶۴۶ روستا با جمعیت نیم میلیون نفری که بیش از یک سوم جمعیت روستایی را تشکیل می‌دهند پروژه‌های آبرسانی را افتتاح کنیم.

عبداللهی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در سال ۹۲ شاخص برخورداری از آب آشامیدنی سالم در استان ۶۷ درصد بود که تا پایان سال قبل از متوسط کشوری فراتر رفت و به ۷۷ درصد درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون 400پروژه در دست اجرا داریم، تلفیق این دو شرکت را استفاده بهینه از تجهیزات، جلوگیری از اتلاف هزینه و موازی کاری عنوان کرد.

شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران با حکم وزیر نیرو و در راستای ارتقاء راندمان کار و سرعت بخشیدن به فعالیت های آب رسانی به صورت رسمی یکپارچه و در هم ادغام شدند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha