اجتماع بزرگ سلیمانی ها در ساری

اجتماع بزرگ سلیمانی ها در ساری
به گزارش مازندروز : سید هاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاومت امروز در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد سردار سلیمانی در مصلی ساری گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، بشارت پیروزی‌های بزرگ و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است.
سید هاشم الحیدری با بیان اینکه سردار سلیمانی متعلق به همه مسلمانان جهان بود افزود: خون حاج قاسم فقط برای ایران نیست؛ بلکه برای همه جبهه مقاومت است که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره)، امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.
وی سردار سلیمانی را بزرگ مرد جبهه مقاومت دانست و افزود: ترور او، تجاوز آمریکا به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت، مسئولیت جبهه مقاومت لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.
الحیدری افزود: اینکه گفته می‌شود اقتصاد کشور ایران ضعیف است را قبول ندارم و با آن مخالفم. شما به کشور‌های عربی رجوع کنید ببینید اگر نفت نباشد اقتصاد دیگری ندارند چرا که مابقی اقتصاد آنان وابسته به دیگر کشورهاست و این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین و مهم‌ترین نظام در غرب آسیا، خاورمیانه و جهان اسلام است.
وی امنیت جمهوری اسلامی را مرهون جهاد و خون شهدای این راه، همچون سلیمانی، حجحی و دیگر شهدای جبهه مقاومت دانست و گفت: شما زیر پرچم ولایت فقیه قرار دارید و رهبر انقلاب، فقط، ولی فقیه شما نیست بلکه، ولی فقیه و رهبر جهان اسلام است.

وی امامت و مقاومت را دو عامل مهم امنیت دانست و افزود: امنیت جمهوری اسلامی ایران با گفتگو و دموکراسی حاصل نشده است بلکه به خاطر وجود امامت و مقاومت است.
هاشم الحیدری تصریح کرد: انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی به گردن همه‌ی ماست چرا که او فقط برای ایران نبود و اینجا صحبت از مرز اعتقادی است، او مرد خدا بود و تعصب اسلامی داشت.
وی افزود: از هم اکنون شمارش معکوس نابودی اسراییل و آمریکا شروع شد و ما پرچم حاج قاسم سلیمانی را بر افراشته می‌کنیم.
هاشم الحیدری با اشاره به اینکه زمان پیروزی است و باید حق را بیان کرد اخلاص، ایمان، شجاعت، بصیرت و وحدت و رهبری را عوامل پیروزی در جنگ نرم برشمرد و گفت: نظر دشمن ایجاد اختلاف و شکاف بین کشورهاست.
هاشم الحیدری با تاکید بر اینکه خروج امریکا از ذهن‌ها کار فرهنگی می‌خواهد آن را از دغدغه‌هایی دانست که روحانیت باید پای منبر‌ها بیان کنند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه آمریکا با جنگ نرم به کشور‌های اسلامی ورود پیدا کرده است، حزب الله و جوانان عراق، همچنان عاشق ولایت هستند.
هاشم الحیدری گفت: اگر می‌خواهیم پیروز شویم، باید با یک رهبری پیش برویم و ما هیچ رهبری غیر از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نداریم.

اخبار مرتبط

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

سپرده‌گذاری ۷۷۸ هزارمیلیاردی مازندرانی‌ها در بانک‌های دولتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha