نهایی شدن کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران + اسامی

نهایی شدن کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران + اسامی

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، شکرالله رضازاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در نشست خبری در جمع خبرنگاران به  معرفی کاندیدای این شورا برای انتخابات مجلس پرداخت و اظهار کرد: کاندیدای مدنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای تصدی صندلی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در 8 حوزه انتخابیه استان مازندران مشخص شدند و آمل در مرحله نهایی شدن قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران  احزابی مانند جبهه پایداری، اعضای مؤتلفه، دبیران تشکلات هم‌سو حضور دارند، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  برآمده از همه تشکلات انقلابی است که یک لیست واحد ارائه کرده است.

رضازاده به تشریح فرآیند بررسی کاندیداهای مورد نظر پرداخت و گفت: رزومه داوطلبان را روی میز بررسی گذاشتیم، ولی به چهره‌های جدیدتر فکر می‌کنیم، تا بگوییم مازندران در خودش این ظرفیت را دارد که نیروهای جدیدتر را روی کار بیاورد.

وی با اعلام اینکه در این راستا برای 9 حوزه انتخابیه به لیست واحدی رسیدیم، بیان  کرد:  برای حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ، کمال علیپور و کیوان مرادیان از نفرات انتخابی این شورا هستند.

وی عنوان کرد: برای حوزه انتخابیه بابل پس از بررسی سه مجمع مهم ۶۰۰ نفره سرانجام با جمع بندی حسن حسن نتاج و مهدی سعادتیجزو گزینه‌های نهایی ما محسوب می‌شوند.

رضازاده اضافه کرد: برای حوزه انتخابیه آمل طی نشستی که با بزرگان آمل داشتیم گزینه‌ای را هنوز معرفی نکردیم

رئیس شورای ائتلاف مازندران گفت: برای حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی سه نفر را معرفی کردند که در نهایت به اسحاق صلاحی کجور رسیدیم.

وی ابراز کرد: در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار پس از رایزنی دو گزینه معرفی شدند که ما به علی‌اصغر باقرزاده که مسؤولیت درمانی در عتبات عالیات داشتند رسیدیم.

رضازاده خاطرنشان کرد: برای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در جمع‌بندی نهایی محسن زارعی و عبدالرضا بابایی دو گزینه نهایی ما هستند.

این مسؤول اعلام کرد: برای حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه پس از بررسی‌های زیاد غلامرضا شریعتی رئیس سابق سازمان بسیج سازندگی دو گزینه انتخابی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران هستند.

وی اذعان داشت: برای حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد سیدشمس‌الدین حسینی به عنوان فرد انتخابی ما هستند، برای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد پس از مشورت‌ها نیز سرانجام عبدالوحید فیاضی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش مازندران رسیدیم.

رضازاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا در لیست انتخابی این دوره خبری از حضور نماینده خانم نیست، گفت: در این دوره پس از جمع بندی‌ها به این نتیجه رسیدیم که نماینده خانم انتخاب نشود شاید در کار انتخاباتی ۱۴۰۲ بنا را بر این بگذاریم جوانان زیر ۴۰ سال یا آقا و یا خانم باشد.

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر رقابت سالم باشد و بداخلاقی اتفاق نیفتد پیش‌بینی این است بیش از ۶ نفر از افراد انتخابی ما به بهارستان راه پیدا می‌کنند، موضوعات اقتصادی زدوبندهای ثروت خط قرمز ماست.

وی در پایان یادآور شد: شعار ما در این دوره از انتخابات ایران سربلند است، از بازرسان در خواست داریم رفت و برگشت در تأیید صلاحیت‌ها اتفاق نیفتد چون شوک بزرگی است و معادلات را بهم می‌ریزد ما از این موضوع گله‌مند هستیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha