خروش لشکریان سلیمانی در دیار علویان + تصاویر

خروش لشکریان سلیمانی در دیار علویان +  تصاویر

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس مازندران، همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اربعین فرمانده سرافراز سپاه قدس سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس فرمانده قهرمان حشدالشعبی عراق و هم رزمان شهیدشان راهپیمایی مردم دیار علویان نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

 

مردم ولایت‌مدار و بصیر این خطه لاله گون که در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌نظیرشان زبانزد همگان است چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را همچون سال‌های گذشته با شور، شعور وافر برگزار خواهند کرد و خلق حماسه‌ای دیگر در برگ زرین این انقلاب رقم خواهند

 

زد.

 

مردم مقاوم و غیور مازندران مانند دماوند با اراده‌های پولادین و با تقدیم 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس همچون  آلاله‌های شهیدی چون حاج حسین بصیر، طوسی، شیرودی، کشوری و علمدار  و تقدیم بیش از چهل شهید مدافع حرم چون  کابلی، بلباسی، رادمهر و اسدی و ... عشق و دلدادگی شان را به نظام و رهبری ثابت کرده اند و می‌آیند تا دوباره تجدید بیعت کنند با آرمان‌های متعالی حضرت روح‌الله (ره) و  شهیدان جبهه مقاومت همچون فرمانده شهید سرافراز اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش.

 

مازندران مهد دلدادگی مردان غیوری است که آوازه شان در لشکر عملیاتی و خط شکن ۲۵ کربلا، لرزه بر اندام خصم و مستکبران عالم خواهد انداخت.

 

دیار علویان قدمگاه اراده‌های پولادین شهروندان بصیر و ولایت‌مداری است و حال و هوای زمستانی و سرد این دیار سرسبز با گرمی حضور دلباختگان و دلدادگان ساروی خالق زیبایی‌های شگرفی می‌شود.

 

راهپیمایی مردم مرکز مازندران در حالی برگزار می‌شود که  بارش باران شدید نیز مانع حضور آنها نشد و آنها زودتر از زمان اعلام شده میثاق مجدد خود را با انقلاب اسلامی همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی روایت فتحی را می‌سرایند که نوازش باران رحمت را نیز بر سر خود دارند.

 

گفتنی است مسیر راهپیمایی مردم فهیم و ولایت‌مدار مازندران از میدان ساعت تا میدان حضرت امام (ره) بوده و سخنران ویژه این مراسم دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

اخبار مرتبط

شهید شیرودی؛ نامدارترین خلبان دیار علویان است

دسته‌روی و راهپیمایی مردم مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

0 نظر

ارسال نظر

capcha