پذیرش دانشجو بدون کنکور ورودی بهمن ۹۸

پذیرش دانشجو بدون کنکور ورودی بهمن ۹۸

محمدرضا شفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه واحد بابل تنها مرکز پذیرش و جذب دانشجو در رشته های فناوری اطلاعات و بهزیستی در استان مازندران زیر نظر جهاد دانشگاهی است، اظهار کرد: این رشته گرایش‌ها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای پذیرش دانشجویان در ورودی بهمن ماه ۹۸ فرآهم شده است.
وی با اشاره به رشته گرایش‌های بدون آزمون ارائه شده در نیمسال دوم مقطع کاردانی این مرکز دانشگاهی تصریح کرد: فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، مددکاری اجتماعی و مددکاری خانواده رشته هایی است که برای پذیرش دانشجو در نیمسال دوم ۹۸ ارائه شده است.
رئیس مرکز جهاد دانشگاهی بابل درباره مقطع کارشناسی نیز  خاطرنشان کرد: رشته‌های بدون آزمون مهندسی فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات، مددکاری اجتماعی و مددکاری خانواده در این مقطع برای دانشجویان نیمسال دوم مهیا شده است.
شفیعیان افزود: مهلت ثبت نام در نیمسال دوم برای جذب دانشجویان بدون کنکور از ۲۱ لغایت ۲۷ بهمن ماه سال جاری بوده که علاقه مندان می‌توانند به آدرس این مرکز واقع در خیابان مدرس، چهار راه شهربانی، کوچه نیایش ۲، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرستان بابل مراجعه و یا با شماره تلفن های ۲-۳۲۲۰۶۳۳۱ تماس حاصل کنند.
وی با بیان اینکه به تمامی فارغ التحصیلان در کلیه مقاطع، مدرک رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد، تاکید کرد: در دست داشتن اصل و کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت برای برادران، اصل مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی و اصل مدرک کاردانی برای ورود به مقطع کارشناسی به همراه شش قطعه عکس ۴*۳ جهت ثبت نام الزامی است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha