جمهوری اسلامی جهان اسلام را به‌سوی پیروزی سوق می‌دهد

جمهوری اسلامی جهان اسلام را به‌سوی پیروزی سوق می‌دهد

به گزارش مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تبریک فرارسیدن 22بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب نشان داد می‌توان ایستاد، مقاومت کرد، پیروز شد و با تمامی تحریم ها و دشمنی استکبار جهانی بازهم پیشرفت کرد.

وی افزود: این انقلاب بر اساس تفکر اسلام ناب محمدی و با رهبری فقیهی شجاع به نام امام خمینی(ره) در ایران اسلامی به پا شد اما یک انقلاب جهانی را رقم زد و تمام مسلمانان را به مسیر جدیدی هدایت کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مردم با تبعیت از امام توانستند مقابل ظلم ظالم ایستادگی کرده و وحدت کلمه را تجلی بخشند، تصریح کرد: امام و انقلاب آنچنان ریشه پادشاهی را برکنده که گویا هیچگاه اثری از این شجره فاسد در این سرزمین نبوده است و این قوت انقلاب اسلامی است که می‌تواند ملتی را متحد کند.

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پایبندی بر آرمان‌های خود برای امت اسلام معجزه‌ساز خواهد بود، ادامه داد: بر اساس وعده‌های الهی تا زمانی که ملت در مسیر رضای خداوند گام بردارد شکست نخواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه جبهه باطل شیطان بزرگ و مستکبران بدون یک روز تعطیلی و با تمام توان به دشمنی و جنگ با انقلاب اسلامی برخاسته و هر روز بر این دشمنی می‌افزایند، عنوان کرد: وحدت کلمه امت اسلامی دنیای استکبار را از بیخ و بن خواهد کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: استکبار جهانی از روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است اما همچنان نظام در مسیر حق ثابت قدم مانده و به پیروزی‌های پی‌درپی رسیده است و ملت ایران نیز ثابت کرده‌اند که همچنان پرچم حق برافراشته مانده است.

حیدری در ادامه بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت جوانان در این حوزه تاکید کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این گام باید یک جهش باشد.

وی با بیان اینکه گام دوم گام نقش‌آفرینی جوانان است، عنوان کرد: این نقش‌آفرینی نیازمند همت و تلاش همه جوانان است تا شاهد شکوفایی جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به رهبری امام خامنه‌ای در کنار مستضعفان جهان قرار گرفته و جهان اسلام را به سوی پیروزی سوق می‌دهد و امید را در دل ملت‌های ستم‌دیده از استکبار زنده می‌کند درحالی‌که استکبار با سیاست‌های ظالمانه خود موجب فقر و گرسنگی در میان ملل مختلف شده است.

اخبار مرتبط

نماز عید فطر در آستان ۳۰۰ امامزاده مازندران اقامه می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha