اعلام ویژه برنامه های ستاد ارتحال آیت الله طبرسی

اعلام ویژه برنامه های ستاد ارتحال آیت الله طبرسی

به گزارش مازندروز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح یکشنبه در ستاد ارتحال حضرت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان با تسلیت به مناسبت رحلت این عالم ربانی خواستار اجرای مراسم درخور شأن این عالم بزرگوار و والامقام در استان شد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات ماندگار آیت الله طبرسی برای نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: مراسم‌های یادبود این عالم ربانی در ساری، قم و شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه سابق موقت ساری نیز با تقدیر از تلاش‌های مسئولان برای برپایی ستاد ارتحال آیت الله طبرسی اظهار داشت: آیت الله طبرسی بیش از ۵۵ سال در استان مازندران حضور داشتند و بیش از ۴۰ سال به عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه بودند و حق بزرگی به مازندران دارند.

وی با بیان اینکه پیکر آیت الله طبرسی در قم نیز تشییع خواهد شد، گفت: شامگاه سه شنبه آئین وداع با پیکر آیت الله طبرسی در مصلی ساری برگزار می‌شود و مراسم تشییع نیز صبح روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدا و گلزا شهدا برگزار خواهد شد.

وی با اظهار اینکه آئین ختم و مراسم یادبود نیز صبح پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر با سخنرانی آیت الله مروی در مصلی ساری برگزار می‌شود.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با اشاره به اعلام دو روز عزای عمومی در استان گفت: آیت الله طبرسی بالای ۵۰ سال برای استان زحمت کشیدند و تا پای جان پای اسلام و انقلاب و رهبری ایستادند.

وی با اشاره به اعلام حضور تمام دستگاه‌های اجرایی برای برپایی مراسم ستاد ارتحال خواهان تشکیل کمیته‌های مختلف برای برپایی برنامه‌ها شد و گفت: تشکیل کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی در این زمینه امری مهم به شمار می‌رود.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران شامگاه شنبه پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha