انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به قله های افتخار رسید

انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به قله های افتخار رسید

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی دوشنبه شب در اولین جشنواره سراسری اسوه استان مازندران که در شهر سورک شهرستان میاندرود به همت بسیج مساجد و محلات سپاه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: آنهایی که در رکاب امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند و مقاومت کردند، جاوید محسوب شدند.

وی با اشاره به اینکه الگوی بزرگ ما رسول گرامی اسلام (ص) و اسوه ائمه ما حضرت فاطمه (س) است، تصریح کرد: در بسیج لازم است یک الگوی دست یافتنی داشته باشیم و به بقیه هم نشان دهیم که شما هم می‌توانید در این راه اثر گذار باشید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: پایگاه‌هایی که به صورت خود جوش برای این انقلاب و نظام کار می‌کنند به عنوان یک پایگاه اسوه انتخاب می‌شوند.

سردار بابایی با بیان اینکه اول انقلاب پایگاه‌های مقاومت به صورت خود جوش عمل می‌کردند، گفت: در آن زمان هر نیازی که منطقه داشت بر روی آن فکر می‌شد که این نیازها شامل امنیت، کمک به مستضعفین، تبلیغات انقلاب، ترویج فرهنگ دینی، تأمین نیازمندی‌های جبهه بوده است.

وی با اشاره به اینکه نقش پایگاه‌های مقاومت بنابردلایلی در مدتی بعد از انقلاب کمرنگ شده است، افزود: امروزه انتظاری که از پایگاه‌های مقاومت داریم طبق گفته فرمانده کل سپاه، هر پایگاه در هر نقطه از کشور به منزله یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: امروزه سپاه پاسداران در آموزش‌های نظامی، کمک به محرومین، امداد رسانی، کمک به حفظ امنیت، حضور در جنگ‌های نظامی، جنگ‌های نیمه سخت و جنگ‌های نرم نقش بی بدیلی داشته است.

سردار بابایی عنوان کرد: اگر دولت نتواند در کار خود به خوبی عمل کند سپاه مقتدرانه وارد میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه صاحب اصلی مملکت مردم هستند و هنر دولتی‌ها باید کمک به مردم باشد، گفت: سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دنیا ثابت کردند که این مردم، مردم خوبی هستند و حزب‌های سیاسی باید کنار گذاشته شود و همه باید برای خدمت به مردم پای کار بیایند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: در بحث اقتصاد مقاومتی فقط نگاهمان به درون باشد و در اجرای آن نباید معطل باشیم چراکه معطل ماندن باعث خیلی از مشکلات شده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم با استفاده از فرصت‌های بسیار عالی باید گام‌های جدی را بردارند.

اخبار مرتبط

مدیرکل بنیاد مازندران بر پیگیری قوانین مغفول مانده در دستگاه ها تاکید کرد

فرمانده سپاه کربلا: هرجا که اقتضا کند برای خدمت به مردم در کنار دولت هستیم

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha