رفع مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودرو مازندران

رفع مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودرو مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد حسین‌زادگان یکشنبه شب در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های شهرستان بابل در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هدف از افتتاح و بازدید از پروژه‌های استانی رفع مشکلات و توجه به نیازهای موجود است و اینکه مردم مطلع شوند که در شرایط سخت تحریم هم می‌توان بدون پول و وابستگی به کشورهای دیگر با ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب ماند و تنها با به‌کارگیری خلاقیت کارهای مهمی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح ساختمان پزشک قانونی در بابل امری ضروری بود، افزود: افتتاح این ساختمان که علاوه بر این شهرستان به شهرهای مجاور و همچنین غرب استان ارائه خدمات دارد بسیار ضروری بود.

استاندار مازندران تصریح کرد: افتتاح سورتینگ با وسعت ۱۲۰ هکتار را داریم که از ویژگی‌های مهم این باغ وجود مرکبات با قابلیت تجاری و صادرات است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه این مجموعه با تولید ۱۰۰ تن مرکبات در هر هکتار، رکورد دار تولید مرکبات در استان است، خاطرنشان کرد: این  با استفاده از روش باغداری علمی و با تجربیات ارزنده‌ای که دارد جزو باغداران نمونه استان است که باید الگو برای باغداران استان باشد.

این مسؤول یادآور شد: وجود چنین مجموعه عظیم نیازمند سورتینگ مناسب بود که با آورده شخصی و بیش از پنج میلیارد تومان از تسهیلات روستایی کم‌بهره این سورتینگ افتتاح شد، هرچند ارزش این مجموعه با تسهیلاتی که به آنها دادیم قابل قیاس نیست و فقط در حدی بوده که بگوییم مورد توجه ما هستید و همچنین از تجربیات ارزنده آنها استفاده کنیم.

حسین‌زادگان افزود: همچنین در بازدید از سایت ایران خودرو از آخرین وضعیت سایت باخبر شدیم و امیدواریم بتوانیم شاهد رونق این سایت باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیگیر ایجاد خطوط ریلی از سمت شیرگاه هستیم، خاطرنشان کرد: این مهم در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به مازندران به عنوان مصوبات و برنامه‌های سفر گنجانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت ایران خودروی مازندران باید از حداکثر ظرفیت تولید خود استفاده کند، ادامه داد: گرچه در سالجاری شرکت ایران خودرو با چالش‌هایی روبرو بوده  اما با تدابیر اتخاذ شده مشکلات آن مرتفع شده است.

استاندار مازندران بیان کرد: صنعت خودروسازی نقش زیادی در ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مازندران دارد که ما نباید به راحتی از این ظرفیت غافل شویم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه مشکل سند دار شدن شرکت ایران خودروی مازندران هم قابل پیگیری و حل است، گفت: نسبت به حل مشکلات این شرکت اهتمام جدی داریم.

اخبار مرتبط

همایش فرمانداران مازندران تاکید استاندار بر کنترل جدی ورودی و خروجی

استاندار مازندران: نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان دولت افتتاح می‌شود

بابل‌کنار؛ شاهکار آفرینش، مستعد منطقه ویژه گردشگری

0 نظر

ارسال نظر

capcha