افتتاح ١٧ پروژه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مازندران

افتتاح ١٧ پروژه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مازندران

سیف الله فرزانه صبح امروز ١٢ بهمن ماه ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ایام یک هتل پنج ستاره، واحد پذیرایی، متل، با حجم کل سرمایه‌گذاری ٣ هزار و ۶١٠ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر، بابل و نوشهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ٩ اقامتگاه بوم گردی در سطح استان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران این مجموعه‌ها با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٣ میلیارد ریال در شهرستان‌های رامسر، بهشهر، گلوگاه، بابل، عباس آباد، سوادکوه و تنکابن، افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت رونق تولید و استقبال خوب از ایجاد کارگاه های صنایع دستی در سطح استان، گفت: افتتاح ۵ کارگاه صنایع دستی، سفال سنتی، سفال و سرامیک، آموزش لاک تراشی و عمومی با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٨ میلیارد ریال در شهرستان های آمل، ساری و رامسر، از برنامه های این ایام خواهد بود.

فرزانه از کلنگ زنی پروژه مجتمع گردشگری با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال در این ایام خبرداد و افزود: با افتتاح ١٧ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برای ٣٢۴ نفر شغل، ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

وزارت کشور نتایج نهایی آرای ریاست‌جمهوری را اعلام کرد/ آرای رئیسی از ۱۸میلیون گذشت ❮❯ نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران: شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای مدیریت شود که فاصله طبقاتی کم شود

چهار حفار غیرمجاز میراث فرهنگی در نور دستگیر شدند

کاخ صفی‌آباد بهشهر مرمت می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha