چهار روز تا پرواز سیمرغ در مازندران

چهار روز تا پرواز سیمرغ در مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۱۳ فیلم منتخب از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در سینما سپهر ساری روی پرده می‌رود.

عباس زارع افزود: فیلم‌های «خروج» اثر ابراهیم حاتمی‌کیا، «خون شد» با کارگردانی مسعود کیمیایی، «درخت گردو» اثر محمدحسین مهدویان، «پوست» به کارگردانی مشترک بهمن ارک و بهرام ارک، «تعارض» ساخته محمدرضا لطفی، «عامه پسند» ساخته «سهیل بیرقی»، «سینما شهر قصه» فیلمی از کیوان علیمحمدی، «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «مردن در آب مطهر» اثر نوید محمدی، «آبادان یازده ۶۰» از مهرداد خوشبخت، «ابر بارانش گرفته» ساخته مجید برزگر، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و «پدران» ساخته سالم صلواتی ۱۳ فیلمی هستند که در سینما سپهر ساری به نمایش در خواهند آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه قیمت بلیط‌ها امسال همانند پارسال ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: مخاطبان بلیط‌ها را از گیشه سینما سپهر یا به صورت اینترنتی می‌توانند تهیه کنند.

زارع گفت:هر روز ۴ فیلم روی پرده سینما می‌رود که یک اکران مربوط به نوبت صبح و بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» و ۳ اکران هم مربوط به بخش سودای سیمرغ و بعدازظهر‌ها انجام می‌شود.

او گفت: اکران نخست ساعت ۱۶، اکران دوم ۱۸:۳۰ و اکران سوم نیز ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: در روز نخست جشنواره، فیلم‌های «پوست» و «شنای پروانه»، روز دوم «تعارض» و «عامه‌پسند»، پنجشنبه ۱۷ بهمن فیلم سینمایی «خروج» و «مردن در آب مطهر»، جمعه ۱۸ بهمن «خون شد» و «آبادان یازده ۶۰»، روز شنبه ۱۹ بهمن جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان فیلمساز مازندرانی، یعنی «درخت گردو» در اکران‌های ساعت ۱۶ و ساعت ۲۱ و فیلم «ابرا بارانش گرفته» در روز یکشنبه ۲۰ بهمن نیز فیلم «عامه پسند» و «بی‌صدا حلزون» و در آخرین روز اکران فیلم‌ها نیز فیلم «سینما شهر قصه» و «پدران» اکران می‌شوند.

زارع افزود: پیگیری‌های این اداره کل برای اکران فیلم‌ها در یکی از شهر‌های غربی استان نتیجه نداد و مازندران نیز مانند همه استان‌ها فقط در مرکز استان میزبان فجر سی‌وهشتم است.

اخبار مرتبط

سه هنرمند مازندرانی نامزد سیمرغ‌های فجر سی‌وهشتم

فیلم‌های قابل اکران جشنواره فجر در مازندران اعلام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha