یادواره شهدای سادات در تنکابن و عباس آباد

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) آیین گرامیداشت ۱۵ شهید گمنام و ۴۳ شهید سادات شهرستان تنکابن و عباس آباد و یادبود ۸۲ تن از شهدای بخش نشتا در آستان مقدس امامزاده آقا سید حسین علیه السلام تنکابن برگزار شد.
نماینده ولی فقیه مازندران در این مراسم با تسلیت شهادت بانوی دو عالم، از برگزار کنندگان این مراسم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی گفت: پیام این مراسم این است که نهضت ما نهضت ولایی است همان راهی که فاطمه زهرا سلام الله در این راه به شهادت رسید.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قیام ما و انقلاب ما دفاع از نظام است افزود: همه در مسیر ولایت هستیم، همان راهی که فاطمه زهرا سلام الله به تنهایی در آن زمان که کار دشواری بود انجام داد تا به شهادت رسید.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی افزود: برای من غرب و شرق استان مازندران یکی است و مازندران یکپارچه، رعایت عدالت همه جایی و همگانی برای همه مازندران چیزی است که همگی باید دنبال آن باشیم.
او گفت: از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌خواهم در شعار‌های تبلیغاتی به وحدت و یکپارچگی و نگاه عادلانه بیشتر تاکید داشته باشند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha