اختصاص بیش از 462 میلیون تومان اعتبار برای مجتمع فرهنگی رامسر

به گزارشمازندروز به نقل از آریا، حمیدرضا مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن، عباس آباد و رامسر ضمن اعلام این خبر گفت : مجتمع فرهنگی و هنری رامسر با حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی از حدود 18 سال در باغ 33 هکتاری رامسر رها شده بود.           
مهندس مقتدر افزود : به منظور تکمیل و راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان این میزان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافت.   
وی گفت : باغ 33 هکتاری شهرستان گردشگرپذیر رامسر در غرب مازندران یکی از 2 طرح پیشنهادی اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران در سال 88 برای ثبت جهانی به سازمان یونسکو بوده است که به دلیل وجود ساختمان نیمه کاره فرهنگی و هنری از دستور ثبت جهانی خارج شد.  
رئیس اداره راه و شهرسازی تنکابن ، عباس آباد و رامسر همچنین با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به تکمیل پروژه ها در شهرستان رامسر گفت : با وجود شرایط سخت تحریم ظالمانه دولت اعتبارات ویژه ای را برای تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستانها اختصاص داده است که اختصاص این میزان اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری رامسر از جمله این طرح ها است.       
مهندس مقتدر گفت :‌ تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان به اداره راه و شهرسازی شهرستان محول شد و اختصاص 4620 میلیون ریال از محل تملک و دارایی و محل متوازن صورت گرفته شد و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه استان این میزان اعتبار را به اداره راه مسکن و شهرسازی پرداخت کند تا پس از انتخاب پیمانکار این طرح هر چه زودتر اجرایی شود.           
گفتنی است : اداره کل راه و شهرسازی استان با انتخاب مشاور بمنظور اجرای مراحل مقاوم سازی این بنا اقدام کرده است

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha