پلاک افتخار شهدا در آمل رونمایی شد

پلاک افتخار شهدا در آمل رونمایی شد

به گزارش مازندورز به نقل از ایسنا، آیین رونمایی از پلاک افتخار شهدا که به همت شهرداری آمل و بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  برگزار شد. در همین راستا سیدحمید هاشمی شهردار آمل  توضیح داد: نصب پلاک افتخار بر در منازل خانواده‌های هزار و ۴۸ شهید شهرستان شامل شهدای حماسه ششم بهمن، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس توسط این شهرداری در حال اجراست.


وی افزود: این پلاک افتخار مزین به عکس شهید، پیام رهبری در وصف شهدا، تاریخ و محل شهادت است. پیشتر هم پلاک افتخار همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته ششم بهمن آمل در آئینی با حضور مسئولان و مردم از بر در منزل شهید مصطفی اسماعیلی از شهدای حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در شهرستان آمل نصب شده بود. شهید مصطفی اسماعیلی متولد ۱۳۴۰ است که در حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ در درگیری با منافقین در آمل به شهادت رسید.


در همین رابطه حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل یاد آور شد: این پلاک افتخار یک سند افتخاری است تا با این حرکت فرهنگی بتوانیم فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه ترویج دهیم. این کار خوب فرهنگی در آمل با همت شهرداری آغاز شد و از این بابت از شهردار و اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

وی افزود: شهرستان آمل در طول دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن هزار و ۴۸ شهید تقدیم پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. از این تعداد، ۴۱ شهید مربوط به حادثه ششم بهمن سال ۶۰ آمل در درگیری با گروهک منافقین هستند.

اخبار مرتبط

کشف حدود ۷۰ قطعه انواع پرنده تاکسیدرمی شده در آمل

فارس من|دستگاه ام‌ارآی در بیمارستان 17 شهریور آمل راه‌اندازی می‌شود

کشف میلیاردی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha