جان باختن ۷۸نفر در حوادث کار

جان باختن ۷۸نفر در حوادث کار
به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در نه ماهه امسال ۷۸نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳درصد افزایش داشت.
دکتر علی عباسی افزود: بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان به ترتیب شهرستان ساری با ۱۳مورد و آمل با ۱۱ و نور با ۹مورد بیشترین و شهر‌های تنکابن، محمودآباد و بهشهر هر کدام با ۲مورد کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.
او سقوط از بلندی با ۳۲نفر و پس از آن برق گرفتگی با ۱۷ و جسم سخت با ۱۵، سوختگی و سایر موارد هر کدام با ۷مورد را از مهمترین دلایل مرگ افراد در حوادث کار عنوان کرد و افزود: ۶۳نفر از کشته شدگان متاهل و بقیه مجرد و ۵ نفر نیز دارای ملیت غیر ایرانی هستند.
عباسی همچنین گفت: سنین ۲۱تا۴۰ سال با ۲۲نفر بیشترین فوتی و کمتر از ۲۰سال با یک فوتی کمترین آمار را داشتند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان می باشد گفت: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۷۱۸نفر مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۶۷۷نفر مرد و بقیه زن هستند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

جان باختن ۴۹ نفر در جاده‌های مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha