سرگیجه در جودو

سرگیجه در جودو

از ساعتی قبل خبری در بین اهالی جودو دست به دست می‌شود که «مجتبی قدمی» دبیر فدراسیون جودو از سمت خود استعفاء کرده و از صبح امروز در محل فدراسیون حضور پیدا نکرده است.

در این خصوص؛ آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو به ایرنا، گفت: قدمی مشکل شغلی پیدا کرده است. او کارمند اداره کل مازندران است و به وزارتخانه مامور شده و طبیعتا نمی‌توانست دوباره به فدراسیون مامور شود چرا که این تخلف است.

رییس فدراسیون جودو افزود: به او اعتماد داریم و با مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارتخانه در این خصوص صحبت می‌کنیم و اگر امکان همکاری نباشد از قدمی در جای دیگری استفاده خواهیم کرد. او همکاری خوبی داشت و هماهنگ بود و تلاش می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

میراسماعیلی در خصوص جابه‌جایی نایب رییس نیز گفت: عمادی از چندی پیش اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند با ما ادامه همکاری بدهد. او مثل برادر بزرگتر من می‌ماند، اما در دادگستری مشغول است.

سپس «محمدرضا عمادی» نایب رییس پیشین فدراسیون جودو، اظهار داشت: شنیده‌ام که مجتبی قدمی از دبیری فدراسیون جودو کناره‌گیری کرده است.
نایب رییس فدراسیون جودو گفت: قدمی جوان توانمندی است و از این اتفاق بسیار ناراحت شدم و امروز از طریق رییس یکی از هیات‌ها شنیدم که قدمی کناره گیری کرده است.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود قدمی پس از عدم حضور وی در فدراسیون از سمت خود کنار رفته است، پاسخ داد: آشنایی من با ایشان به همین فدراسیون جودو برمی‌گردد و او به من لطف دارد، اما فکر نمی کنم این مسایل ارتباطی به من داشته باشد. من مشغله کاری داشتم و اردیبهشت ماه از میراسماعیلی خواستم تا نایب رییس جدید معرفی کند.

عمادی گفت: در هر ارگانی اختلاف نظر وجود دارد، اما رفتن من به دلیل مشغله کاری بود. میراسماعیلی رییس است و باید خودش تصمیمات را اتخاذ کند.

اما «مجتبی قدمی» در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر کناره گیری از فدراسیون جودو با صراحت، گفت: استعفا داده‌ام. باید به دبیر فدراسیون اعتماد شود و او فضای کار داشته باشد. وقتی اعتماد مافوق وجود نداشته باشد، دیگر کار کردن ارزشی ندارد.
وی در خصوص صحبت‌هایی که در خصوص مامور شدنش از اداره کل مازندران به وزارتخانه مطرح می شود، گفت: این مساله مشکلی نبود و به خاطر نبود اعتماد و نداشتن فضای کار کنار رفتم و استعفا دادم.

اخبار مرتبط

کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha