تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز است

تمامی محورهای مواصلاتی مازندران باز است

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری ایلنا از ساری، عباسعلی نجفی با بیان اینکه بارش برف در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر از روز گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد، افزود: با تلاش راهداران تمام محورها باز و تردد در جریان است.

نجفی با اعلام اینکه ۳۳ گروه راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در جاده‌های مواصلاتی مازندران حضور دارند ، افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه مجهز در جاده‌های کوهستانی مازندران، آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ،طول جاده‌های برفگیر استان را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی را دارند باید خود را به تجهیزات زمستانی شامل زنجیر چرخ، لباس گرم و غذای گرم مجهز کنند و از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

نجفی افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران شدید در سطح جاده‌های کوهستانی و محور‌های شریانی استان، این اداره کل علاوه بر رصد و تحلیل شرایط جوی و ترافیکی جاده‌های مازندران، لحظه‌ای و مستمر از طریق رسانه ها، سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و نیز ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی مسافران و کاربران جاده‌ای بوده و اطلاع رسانی و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

بارش پراکنده برف و باران از فردا در آسمان مازندران

کاهش دید و برفی شدن گردنه‌های شمال

0 نظر

ارسال نظر

capcha