انتقام ایثار شیمیدر قم از شهروند آمل

انتقام  ایثار شیمیدر قم از شهروند آمل

در این بازی حساس و مهیج که عصر روز جمعه در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد تیم با انگیزه ایثار شیمیدر قم با نتیجه 62 بر 57 میهمان سخت کوش و استخوان دار خود را از پیش رو برداشت.
دو تیم در این دیدار جذاب و پر حادثه شانه به شانه یک دیگر جلو آمدند تا اینکه در دقایق پایانی بازی تیم میزبان به لطف حمایت هواداران خود گوی سبقت را از تیم آملی ربوده و با اختلاف 5 امتیاز انتقام شکست بازی رفت را گرفت.
شاگردان جواد شهره غلامی بازی رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را با نتیجه 66 بر 52 به تیم شهروند آمل واگذار کرده بود.
ایثار شیمیدر قم با این پیروزی با تیم شهروند آمل در صدر جدول با کسب 5 امتیاز برابر شد اما به دلیل تفاضل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.
لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در دور مقدماتی در دو گروه سه تیمی در حال برگزاری است که در گروه اول تیم‌های ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل و هیات جانبازان و معلولین اراک و در گروه دوم تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و هیات زنجان قرار دارند.
تیم های برتر هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله پلی آف می شوند و تیم‌های دوم و سوم هر گروه برای حضور در پلی‌آف با یک دیگر به رقابت می پردازند.

بسکتبالیست‌های ایثار قم یازدهم بهمن در اراک به مصاف هیئت جانبازان و معلولین این شهر خواهند رفت.

اخبار مرتبط

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برابر شهروند آمل پیروز شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha