مهاجری خبر داد: چمن طبیعی در راه ورزشگاه وطنی

مهاجری خبر داد: چمن طبیعی در راه ورزشگاه وطنی

به گزارش مازندروز به نقل از ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از یک وقفه 40 روزه تنور لیگ داغ می‌شود. امیدواریم دوباره بتوانیم تماشاگران را جذب استادیوم کنیم. بعد از تغییراتی که در باشگاه انجام شد باید از آقای صنیعی فر تشکر کنم و الان بار تیم را آقای حدادیان به دوش می‌کشد. 

او ادامه داد: ایشان برنامه‌های خوبی دارد که امیدوارم با این برنامه ها دیگر دغدغه های روزمره تیم برطرف شود. چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر عوض می‌شود و قرار است چمن ورزشگاه طبیعی شود. چمن مصنوعی برای ما آزار دهنده بود و این اتفاق خوبی است.

مهاجری درخصوص نقل و انتقالات تیم نساجی گفت: ما در نیم فصل چند بازیکن را از دست دادیم و هنوز تکلیف آن ها هم هنوز معلوم نیست. بعد از آن بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردیم. دو بازیکن مهم خود را در این بازی نداریم اما امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم با تمرکز لازم بتوانیم پیروزی و سه امتیاز لازم را کسب کنیم. این مساله را باید مالکیت باشگاه جزئی‌تر صحبت کند. پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان تا چند روز آینده انجام می‌شود و خدا را شکر دغدغه‌ای بابت مساله مالی نداریم.

مهاجری درباره تغییر چمن ورزشگاه وطنی گفت: من فکر می‌کنم در سریع ترین وقت ممکن این مساله انجام می‌شود و مسوولان ریز این جزئیات را اعلام می‌کنند. نگهداری چمن طبیعی در شمال به علت بارندگی سخت است و اگر بتوانیم نگهداری خوبی از این چمن داشته باشیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما می خواهیم نتایج بهتری کسب کنیم. فوتبال ما قابل دفاع است اما چند بازیکن ما در نیم فصل از دست رفتند و بازیکنان جدید با هماهنگی بیشتر می‌توانند عملکرد تیم را بهتر کنند. از هواداران هم می‌خواهم که به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند.

او در پایان درباره مشکلاتی که مبنی بر میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد تاکید کرد: من در این جایگاهی نیستم که بخواهم صحبت کنم. نرفتن به بازی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. ما باید از حق خودمان دفاع کنیم. ما سهمیه 2+2 در آسیا داریم و خیلی از کشورها هستند که چنین سهمیه‌ای ندارند.  باید برای جایگاه مان تلاش کنیم که بتوانیم حق خود را بگیریم. ما باید در مسابقات شرکت کنیم. ما چه مشکل امنیتی داریم؟ سانحه هواپیمایی پیش آمده خیلی دردناک بود اما یک اتفاق بود و نمی‌توان به کل امنیت کشور تعمیم داد. کسانی که در AFC صندلی دارند تا جایی که حتی کرسی مسوولیتشان به خطر بیفتد باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا ما به حق خود برسیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha