پیگیری رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال از شنبه

پیگیری رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال از شنبه

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از وقفه‌ای یک ماهه، از فردا شنبه ۵ بهمن امسال پیگیری و در هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران مهمان تیم پیکان خواهد بود.
نساجی در نیم فصل نخست از ۱۶ بازی انجام داده با ۳ برد، ۷ مساوی و ۶ باخت و کسب ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.
اگر چه چند بازیکن نساجی در نیم فصل، از این تیم جدا شده، اما این تیم در نظر دارد با جذب چند بازیکن جدید و کسب نتایج بهتر به وضعیت خود در جدول، سر و سامان داده و رتبه بهتری کسب کند.
حسین ماهینی، روح‌الله باقری، حامد بحیرایی، سعید کریمی، مهدی رحیمی و حسین کیانی مقدم بازیکنان جدید تیم نساجی با نظر کادر فنی، برابر تیم پیکان تهران به میدان می‌روند.
نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پیکان تهران و نساجی مازندران از هفته هفدهم لیگ برتر، امروز جمعه ۴ بهمن در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.
همچنین از ساعت ۱۳ رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران و از ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه حسین فرکی سرمربی پیکان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.
با تایید حدادیان مالک باشگاه نساجی، علیرضا اسدی و علی امیری به ترتیب و رسمی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه نساجی به بازیکنان معرفی شدند.
مالک باشگاه نساجی در نظر دارد با پایان فصل جاری، چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر را به حالت قبل برگردانده و با برداشتن چمن مصنوعی این استادیوم زیر سازی‌های لازم برای کاشت چمن طبیعی و نگهداری اصولی از آن انجام تا در فصل بارندگی چمن، کیفیت لازم را داشته باشد.
برنامه دیگر دیدار‌های هفته ۱۷ لیگ برتر فوتبال کشور:
شنبه ۵ بهمن:
ماشین‌سازی‌تبریز - سپاهان اصفهان ساعت ۱۵:۰۰
پیکان تهران - نساجی مازندران ساعت ۱۵:۳۰
گل گهرسیرجان - سایپا تهران ساعت ۱۵:۳۰
ذوب آهن اصفهان - پارس جنوبی جم ساعت ۱۵:۴۵
یکشنبه ۶ بهمن:
پرسپولیس تهران- تراکتور تبریز ساعت ۱۵:۱۵
نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰

اخبار مرتبط

پرسپولیس در انتظار برنده گل‌گهر- فولاد/ استقلال میهمان پارس جنوبی شد

قهرمانی مازندران در مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور

کلانتری: مطهری در هر مسابقه تفکر برد دارد/ برای من موفقیت تیم از آمار فردی مهم‌تر است

0 نظر

ارسال نظر

capcha