برف و باران در راه مازندران

برف و باران در راه مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر امروز جمعه ۴ دی امسال به تدریج شاهد ابری شدن آسمان و آغاز بارندگی از سمت غرب استان و سپس گسترش آن در سراسر مازندران همراه با بارندگی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و برف در ارتفاعات و در مناطق مرکزی و شرقی شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و وزش باد شدید حداکثر تا 70 کیلومتر بر ساعت و کاهش محسوس دما بین ۳ تا ۱۰ درجه سانتیگراد هستیم.
تاکامی با بیان اینکه این سامانه فردا عصر از مازندران خارج و یکشنبه ۶ دی، هوا پایدار است افزود: آبگرفتگی معابرعمومی به ویژه در مناطق غربی استان، مه گرفتگی، کاهش دید، یخبندان و لغزندگی جاده‌ها (مناطق کوهستانی و برف گیر) دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران از شهروندان و رانندگان خواست: از امشب تا عصر فردا علاوه بر پرهیز از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی، در صورت لزوم تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
تاکامی همچنین به کشاورزان و صاحبان صنعت دام و طیور استان توصیه کرد: در این مدت دمای انبار‌ها، گلخانه ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها را تنظیم کنند.

اخبار مرتبط

بارش برف و باران و لغزندگی راه های البرز

بارش برف و باران و لغزندگی راه های البرز

برف و باران راه های البرز را لغزنده کرد

0 نظر

ارسال نظر

capcha