صدور حکم ۳۲۴پرونده تخلف حوزه حمل و نقل در مازندران

صدور حکم ۳۲۴پرونده تخلف حوزه حمل و نقل در مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱و۱۲ استان مازندران به ۷۸مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی و همچنین ۲۴۶مورد پرونده تخلف رانندگان حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شد.
عباسعلی نجفی بر کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۷۸رای برای شرکت‌های حمل و نقلی در کمیسیون ماده ۱۲ صادر شد که ۱۵شرکت برائت و ۸شرکت به مدت یک ماه تعطیلی و ۱۹شرکت به تذکر کتبی و ۳۶شرکت به جریمه نقدی محکوم شدند.
وی همچنین گفت: در این مدت یازده جلسه کمیسیون ماده ۱۱ برگزار و پرونده ۲۴۶راننده بررسی و احکام لازم صادر شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر را از عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عنوان کرد.
نجفی افزود: اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار، عدم رعایت سوار کردن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر نیز از مهمترین تخلفاتی بود که مسافران از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ گزارش دادند.
یادآور می‌شود جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

افزایش ۳ درصدی نزاع در مازندران

اعزام ۴ کاروان دانش‌آموزی به راهیان نور

۴۳ مقاله علمی به سومین همایش ملی حماسه ششم بهمن ارسال شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha