کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در بابلسر

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین اسدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی مواد مخدر؛ موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی، موفق شدند متهمان را که در پوشش مسافر، اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کردند شناسایی کنند.
سرهنگ اسدی با اشاره به این که پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیرکردند گفت: در بازرسی از این ۲ سوداگر مرگ ۷ کیلو گرم تریاک کشف شد.
وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر درخاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم وامنیت، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

کشف تخلف زیست محیطی در عباس آباد

کشف 6 کیلو تریاک در قائم شهر

کشف ۴۰ تن چوب آلات در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha