نخستین جشنواره کتاب سال مازندران

نخستین جشنواره کتاب سال مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به تمدید ارائه آثار به نخستین جشنواره کتاب سال استان تا 30 بهمن گفت: درنخستین دوره از این رویداد فرهنگی ، آثار منتشره سال‌های 1394 تا 1397 بررسی و در دوره های بعد، آثار یکسال ناشران و نویسندگان بررسی و انتخاب می‌شود.
عباس زارع با بیان اینکه در جشنواره کتاب سال مازندران، همه نویسندگان و مترجمان مازندرانی می‌توانند آثارشان را با عناوین دینی، ادبیات، هنر، تاریخ، جغرافیا و همچنین کتاب‌هایی با زبان تبری و ادبیات کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: برای نویسندگان غیرمازندرانی که کتابی با موضوع مازندران نوشته باشند نیز فرصت حضور در این جشنواره فراهم شده است.
زارع با اشاره به اینکه کتاب‌های کمک درسی کتاب سال مازندران نخواهد بود و برای تقویت زبان مازندرانی ، بخش تبری این دوره به صورت ویژه داوری خواهد شد، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال مازندران 25خرداد 99 برگزار می شود.
وی،هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی در استان را، بهره‌گیری بیشتر جامعه از اندیشه‌ها، آموخته‌ها و نیز تجلیل از کوشش‌های ناشران، نویسندگان، مترجمان و مصححان مازندرانی و نیز ناشران و نویسندگان دارای آثاری با موضوع مازندران، عنوان کرد.

اخبار مرتبط

جایزه کتاب سال مازندران برگزار می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha