نفوذ سامانه بارشی عصر فردا به مازندران

نفوذ سامانه بارشی عصر فردا به مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز تا ظهر فردا آسمان استان صاف و نیمه ابری است گفت: با ورود سامانه بارشی از عصر شنبه جو استان، به تناوب با افزایش ابر، کاهش نسبی دما، بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه ای و  برف در ارتفاعات و محورهای کوهستانی پیش بینی می‌شود.

احمد اسدی با بیان اینکه از فردا شب بویژه در مناطق غربی استان وزش باد ،بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف و مه آلودگی خواهیم داشت افزود: دمای هوا نیز تا نیمه هفته در مناطق ساحلی و جلگه ای 3 تا 5 درجه و در ارتفاعات تا 8 درجه کاهش می یابد.

وی بیشترین ناپایداری را مربوط به بازه زمانی یک‏شنبه 29 دی تا اواخر وقت سه شنبه اول بهمن اعلام و خاطرنشان کرد: با وجود کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد جاده های کوهستانی در این مدت به احتیاط در تردد در محورهای کوهستانی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام عبور از این مناطق توصیه می شود.

 به گفته اسدی با خروج سامانه ناپایدار جوی اواخر سه شنبه از استان، چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده جو مازندران پایدار خواهد بود.

اخبار مرتبط

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

حضور مردم قائمشهر برای تشکیل زنجیره انسانی در سواحل / بسیج ناوگان اتوبوسرانی شهرداری جهت اعزام کاروانها

0 نظر

ارسال نظر

capcha