دلارهای تقلبی در ساری کشف شد

دلارهای تقلبی در ساری کشف شد

به گزارش مازندروز به نقل از  روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر چاپ و تکثیر دلارهای تقلبی در سطح شهرستان ساری موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد:  با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با شناسایی متهم به جعل با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی این فرد را دستگیر کردند و در ۲ مرحله بازرسی از یک واحد صنفی و منزل متهم موفق شدند، بیش از ۸۵۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی را از وی کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است، گفت : در ادامه بازرسی از محل سکونت متهم به جعل سه جلد پاسپورت و تعدادی اوراق قضایی و مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت از دانشگاه، مشکوک به جعل کشف شد.

وی  از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات با ارزهای خارجی، مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند.

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: مذاکرات فرسایشی نشود

دیوار کج پارک بانوان ساری

کشف تخلف زیست محیطی در عباس آباد

0 نظر

ارسال نظر

capcha