800متقاضی مسکن مهر میارکلای ساری صاحب خانه می‌شوند/

800متقاضی مسکن مهر میارکلای ساری صاحب خانه می‌شوند/

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری فارس، طرح مسکن مهر، جز طرح‌های خوبی بوده که موجب شد آرزوی خانه‌دار شدن خیلی از مستاجران برآورده شود و سقفی متعلق به خودشان داشته باشند؛ اما این موضوع برای متقاضیان مسکن مهر میارکلای ساری طور دیگری رقم خورده است.

متقاضیان مسکن مهر ساری باوجود دوری مسافت باز هم به هر دری زدند و آورده‌های خود را تحویل دادند اما هنوز آرزویشان رنگ واقعیت به خود نگرفت.

 

درحال حاضر تعدادی از خانوارها در واحدها اسکان یافتند و قول پایان طرح را پایان امسال دادند و دلیل اینکه تاکنون مسکن مهر میارکلای ساری افتتاح شد مشکلات اقتصادی و خلاف برخی از شرکت‌ها عنوان شد.

پایان امسال قرار بود پرونده مسکن مهر بسته شود که در دهه فجر امسال 800 واحد از مسکن میارکلای ساری افتتاح می‌شود.

مدیر پروژه مسکن مهر میارکلای ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: از ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر میارکلای ساری حدود ۴۰۰ واحد افتتاح شده و ۸۰۰ واحد دیگر دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

حسین محمودی افزود: بقیه واحدها که شامل یک‌هزار و 600 واحد دیگر است تا پایان نیمه نخست سال 99 افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب این پروژه در مراحل نهایی قرار دارد، اضافه کرد: آسفالت این پروژه  نیز درحال شروع شدن است.

 

مدیر پروژه مسکن مهر میارکلای ساری بیان کرد: فاضلاب این پروژه نیز درحال انتقال به یکی از شهرهای مجاور است.

محمودی دلیل افتتاح دیرهنگام این پروژه را مشکلات اقتصادی دانست و افزود: همچنین سه شرکت با 20 بلوک که شامل 600 واحد بودند خلاف مالی داشتند که با ورود دادستان مشکل حل شد و موجب وقفه در اجرای این پروژه شد.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که متقاضیان مسکن مهر میارکلای ساری با آن مواجه هستند این بوده که قرار شد تسهیلات با نرخ سود مشارکت هفت درصد در اختیارشان قرار گیرد که یک‌هزار و 800 واحد با همین نرخ تسهیلات ازسوی بانک مسکن دریافت کردند ولی 1000 واحد دیگر تسهیلات‌شان از سوی بانک تجارت با سود 12درصد پرداخت شده که این موضوع درحال پیگیری است و به یکی از مهمترین نگرانی‌های متقاضیلن تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: مذاکرات فرسایشی نشود

دیوار کج پارک بانوان ساری

قتل یک جوان 19 ساله با سلاح گرم در ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha