اخلاص و تقوای الهی راز محبوبیت سپهبد سلیمانی است

 اخلاص و تقوای الهی راز محبوبیت سپهبد سلیمانی است
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی، گفت: این حضور مردم پس از ارتحال امام خمینی (ره) در کشورمان بی سابقه بود.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که خلق حماسه حضور در تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی تجلی زنده بودن انقلاب را نشان داد، بیان داشت: آن حضور میلیونی موجب غافلگیری دوستان و دشمنان انقلاب شده است.
 
وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی بار دیگر ثابت کردند که با قدرت پشت انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند، تصریح کرد: آن حضور بی نظیر انقلاب اسلامی را در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسانه‌های بیگانه نتوانستند در برابر آن حضور میلیونی مردم سکوت کنند، بیان داشت: چنین حرکت میلیونی بهت جهانیان را در پی داشت و نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده و پویا است.
 
حجت الاسلام بابائیان، اخلاص و تقوای الهی را راز محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سردار رشید اسلام سلیمانی در اخلاص، ولایت‌پذیری، تدبیر، شجاعت، عدم تظاهر و خودنمایی نظیر نداشت.
 
وی از سردار سپهبد سلیمانی به عنوان سرباز فداکار اسلام یاد کرد و با بیان این که آن شهید بزرگوار خود را فدایی انقلاب و رهبری می‌دانست و تصریح کرد: سپهبد سلیمانی در دفاع از انقلاب، نظام و امنیت مردم از هیچ کوشیی فروگذار نکرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این سپهبد شهید سلیمانی نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های نامشروع آمریکایی‌ها در منطقه داشت، افزود: اگر مجاهدت‌ها و رشادت‌های او در مبارزه با داعش نبود، امروز تروریست‌های تکفیری در سراسر جهان گسترش پیدا می‌کرد.
 
حجت الاسلام بابائیان، سردار سپهبد شهید سلیمانی را اسطوره مقاومت در جهان معرفی کرد و با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در سراسر جهان خواهد شد، بیان داشت: با شهادت این سردار بزرگ جبهه اسلام، افول و نابودی جبهه کفر و استکبار در منطقه را شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سردار سلیمانی منافقین را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست

آمریکا تا ابد باید از نام قاسم سلیمانی بترسد

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha