اطلاعیه حج و زیارت برای ودیعه گذاران حج تمتع

اطلاعیه حج و زیارت برای ودیعه گذاران حج تمتع

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مدیرحج و زیارت مازندران گفت: براساس اعلام سازمان حج وزیارت در فراخوان عمومی، با توجه به نزدیک شدن به زمان اعلام اولویت تشرف حج سال آینده تا پایان هفته، همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید هرچه سریعتر برای تکمیل اطلاعات شخصی خود، اقدام کنند.
سید حبیب الله ساداتی افزود: براساس این اطلاعیه، ودیعه‌گذاران حج تمتع می توانند اطلاعات شخصی خود را در سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir، و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از این سازمان، تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند.
ساداتی خاطر نشان کرد: از آنجا که این اقدام به منظورساماندهی کلی، اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها و تسهیل در اعلام برنامه‌های آموزشی و توجیهی صورت می گیرد تکمیل اطلاعات فردی ودیعه گذاران در تخصیص سهمیه کاروان استان و شهرستان اهمیت ویژه دارد.
بر اساس اطلاعیه سازمان حج؛ این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نیست و اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی کشور میزبان و به ترتیب و بر اساس زمان ثبت نام زائران در بانک عامل در بازه زمانی مناسب اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

آغاز بازگشت حجاج مازندرانی از صبح امروز

0 نظر

ارسال نظر

capcha