خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت‌کوه ساری

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت‌کوه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آسفالت جاده چهاردانگه، اظهار کرد: محور سیاوش‌کلا بالاده به طول ۴۵ کیلومتر از محورهای مهم منطقه است که علاوه بر دسترسی روستاهای منطقه پشت‌کوه راه ارتباطی و پدافندی به استان سمنان است.

وی افزود: قول استاندار مازندران مبنی بر آسفالت این محور، اداره‌کل راهداری نسبت به بهسازی و آسفالت ۴هزار و ۳۰۰ متر از مسیر اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۰ میلیارد تومان تامین منابع شده و مناقصات و برآوردها انجام شده است.

جهانیان اضافه کرد: بعد از طی کردن فرآیند قانونی مناقصه حدود یک ماه آینده پیمانکار مشخص می‌شود و حدود ۸کیلومتر مسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: ۱۲ کیلومتر باقی‌مانده از مسیر با رویکرد رفع محرومیت و محوریت قرارگاه محرومیت‌زدایی طی تفاهم‌نامه‌ای گنجانده شده که پس از عقد قرارداد این مسیر انجام شده است.

طول این مسیر ۲۴ کیلومتر نیاز به آسفالت داشت، آسفالت ۴کیلومتر انجام، ۸ کیلومتر تامین اعتبار شد و باقی‌مانده مسیر برای آسفالت ۱۲ کیلومتر طی این تفاهم‌نامه محقق خواهد شد.

اخبار مرتبط

335 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران روکش آسفالت انجام شد

آسفالت۱۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران

شروع مجدد روکش آسفالت در محلات شهر بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha