طرح‌های دریای مازندران ۵ ساله به بخش خصوصی واگذار می‌شود

طرح‌های دریای مازندران ۵ ساله به بخش خصوصی واگذار می‌شود

وی با تاکید بر اعمال مدیریت یکپارچه فرهنگی در سواحل گفت: تمامی پلاژداران و صاحبان شهرک‌های خصوصی در سواحل باید مسؤولیت اجرای طرح های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسؤولیت خود را بپذیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از رایزنی استاندار با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح‌های دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می‌یابد.

سلگی با تاکید بر هماهنگی و جدیت دستگاه‌های مسؤول در زمینه تامین نجات غریق و امنیت گردشگران در مناطق ساحلی گفت: امسال هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران مستقر شدند.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کنترل شنا در طول نوار ساحلی ۴۳۸کیلومتری مازندران افزود: امسال با هماهنگی فرمانداران در مناطق ممنوعه شنا تابلوهای هشدار دهنده نصب خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۰ تفرج‌گاه رسمی در سواحل مازندران افزود: جولان خودروهای مسافران در سواحل ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه مسؤولیت دارند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به تدارک اقدامات لازم برای تامین امنیت و سلامت مسافران تابستانی مازندران یادآورشد: با توجه به پیش‌بینی ورود میلیونی گردشگران تابستانی به استان با همکاری فرمانداران نیازهای خدماتی و اقلام مورد نیاز این مسافران مانند سوخت، نان و مایحتاج ضروری آنان تامین شده است.

اخبار مرتبط

پایش شناگاه‌های مازندران درحال انجام است

۷۲ درصد غرق‌شدگان در دریای مازندران غیر بومی هستند

۱۸ درصد مدارس مازندران تخریبی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha