جشنواره جوان موثر مازنی برگزار می شود

خبرگزاری آریا- عادل عالیشان با اشاره باینکه جشنواره جوان موثر مازنی روز سوم خرداد برگزار می شود افزود؛ جوانان منتخب مازندرانی به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تشریح این خبر گفت : جشنواره "جوان موثر مازنی" روز سوم خرداد با حضور مسئولان ارشد استان در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ساری برگزار خواهد شد و در این روز جوانان منتخب استان در حوزه های مختلف شناخته و به جشنواره ملی "جوان برتر ایران زمین" معرفی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان مازندران بیش از یک میلیون جوان با استعداد و پرانگیزه داریم بیان داشت؛ ماموریت های مهمی همچون تسهیل گری ازدواج جوانان، پیگیری وضعیت اشتغال جوانان ، توسعه مراکز مشاوره جوانان، برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های هدفمند فرهنگی و پژوهشی را با جدیت و با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط دنبال می کنیم.

عالیشان با تاکید بر اینکه موضوعات مرتبط با جوانان فرابخشی است افزود؛ در موضوع ازدواج جوانان که مسئله مهمی است، اقدامات اثربخشی در بحث تسهیل ازدواج ازجمله؛ فرهنگ سازی، تشویق به ازدواج آگاهانه آسان و پایدار و همچنین روشنگری درخصوص بالارفتن سن ازدواج و آسیب های پیری جمعیت را پیگیری می کنیم.

اخبار مرتبط

جشنواره «شهر چراغانی» در ساری برپا شد

برگزاری جشنواره یاقوت‌های سرخ از فردا در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha