آغاز ثبت‌نام طرح «حافظان نور» در آستان امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل

آغاز ثبت‌نام طرح «حافظان نور» در آستان امام‌زاده ابراهیم(ع) آمل

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل، حجت‌الاسلام محمد هادی بهرامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، با اشاره به تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، گفت: طرح ملی «حافظان نور»، بزرگترین طرح قرآنی کشور در نوار ساحلی دریای خزر به‌صورت رایگان در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح دوره حفظ کل قرآن کریم در ۱۴ ماه به‌صورت شبانه‌روزی به همراه اسکان، تغذیه و آموزش ویژه بانوان و آقایان برای سنین ۱۴ تا ۲۲ سال در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: از جمله مزایای دوره، اعطای مدرک رسمی کارشناسی علوم قرآن و حدیث از وزارت علوم به شرط قبولی در آزمون‌های مربوطه و امکان ادامه تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری بدون لحاظ سن و سوابق تحصیلی قبلی، برگزاری دوره آزمایشی ۴۵ روزه در مشهد مقدس، برگزاری دوره در ماه مبارک رمضان در عتبات عالیات کشور عراق و همچنین شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، امکان اخذ مرخصی تحصیلی از مدارس، برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی شامل مشهد مقدس، قم و جمکران، مزار شهید سلیمانی، کیش، قشم، جزیره هنگام، اصفهان، شیراز، یزد و... است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه این طرح با همکاری دفتر امام جمعه، شورای توسعه قرآنی شهرستان آمل و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل برگزار می‌شود، اظهارکرد: در این طرح ۱۴ ماه اعتکاف با قرآن در جوار عترت، ۱۴ ماه تمرین عملی سبک زندگی اسلامی که تجربه بهترین سال عمرتان سپری می‌شود.

حجت‌الاسلام بهرامی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت www.samenoon.com مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر، آقایان می‌توانند با شماره همراه ۰۹۳۵۶۰۴۴۳۸۴۸ و بانوان با شماره همراه ۰۹۰۳۷۳۰۵۶۲۴ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

رشد 18 درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس بهشهر، نکا و گلوگاه نسبت به دوره گذشته

درمجموع 201 نفربه عنوان داوطلب برای انتخابات درسطح استان ثبت‌ نام کردند

شمار داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران به ۵۳ نفر رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha