مسیر حرکت انقلاب روبه تعالی است

مسیر حرکت انقلاب روبه تعالی است

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله سلگی در آئین تجلیل از دارندگان رتبه‌های برتر المپیادهای علمی شهرستان نوشهر افزود: امروز ایران پیشتاز در فتح قله‌های علمی جهان است.

وی با اشاره به جهان‌شمولی آموزه‌های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز سرحدات عقیدتی ما تا مدیترانه پیش رفته و به قدرت بلا منازع منطقه تبدیل شدیم و مقاومت را به‌عنوان یک امر اجتماعی بومی سازی کرده و به آزادگان جهان تعلیم دادیم.

معاون استاندار مازندران افزود: تردیدی در ضعف‌ها و سو مدیریت‌ها در مقاطعی از تاریخ انقلاب نیست اما این مشکلات نمی‌توانند به قانون اساسی، ارزشها و مبانی انقلاب خدشه‌ای وارد کنند.

وی با تاکید بر افق روشن انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی تعالی و ترقی است همانگونه که به استقلال سیاسی رسیدیم با توان شما نخبگان و معماران آینده ایران به استقلال اقتصادی هم خواهیم رسید.

این مسئول رسالت مهم طلایه داران علمی کشور را فتح قله‌های دانایی و پیشرفت دانست وافزود: دستیابی کشورمان به رشد اول علمی در منطقه بیانگر جایگاه ممتاز ایران در عرصه علوم و فناوری‌های پیشرفته است.

سلگی با تجلیل از حائزین رتبه‌های برتر المپیادهای علمی نوشهر گفت: استان مازندران در زمینه پیشرفت علمی بر اساس نقشه راه پیشتازانه حرکت می‌کند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha