بازدید فرماندار قائمشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از پروژه های حوزه راه روستایی شهرستان

خبرگزاری آریا-  بازدید فرماندار قائمشهر و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از پروژه های حوزه راه روستایی شهرستان.

به گزارش خبرنگاراریادرشهرستان قائم شهر:مولایی، فرماندار قائمشهر به همراه جهانیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، وهابی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رحیمی، بخشدار مرکزی، امیری، رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان و اعضای شورای اسلامی بخش از دو پروژه پل سوخته کلا و پل صنم حاجیکلا بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با انتقاد از کندی روند احداث پل سوخته کلا، گفت: از عمر این پروژه بیش از یک‌دهه می‌گذرد و این مسئله باعث بروز حوادث ناخوشایند برای مردم منطقه شده و اهالی بالاتجن هر روز از ما سئوال می پرسند، زمان اتمام این پروژه کی فرا می‌رسد!؟

مولایی قرا اذعان داشت در یکسال اخیر اعتبارات و اقدامات خوبی برای اتمام پروژه اختصاص یافت و کارهای بزرگی در زمینه تملک زمین‌های حاشیه جاده و زیرسازی و جاده سازی صورت گرفته ولی همچنان با معیارهای یک کار جهادی تمام عیار فاصله دارد.

فرماندار قائمشهر با تأکید بر اتمام هرچه زودتر پروژه پل سوخته کلا از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خواست تا اعتبار لازم را جهت تکمیل پروژه پل سوخته کلا در محور علامه طبرسی تامین نماید

اخبار مرتبط

صدور 137 رای برای تخلفات شرکت ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha