"باران" مهمان سال نو شهرهای مازندران است

"باران" مهمان سال نو شهرهای مازندران است

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران وضع هوای استان مازندران در هفته‌ی جاری را عمدتا ابری همراه با بارندگی و برف در ارتفاعات پیش‌بینی کرد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، اظهار کرد: وضعیت جوی استان مازندران امروز ‏شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، صاف تا  نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبح‌گاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ‌گفت: در روز یک‏شنبه ۲۸ اسفند، وضعیت جوی، نیمه ابری در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی و از بعدازظهر به تدریج ابری در غرب استان با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

معاون‌توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه ۲۹ اسفند، آسمان استان نیمه ابری تا ابری به ویژه در مناطق غربی با احتمال بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

اسدی افزود: در روز سه شنبه اول فروردین‌۱۴۰۲، وضعیت جوی استان، ابری با بارش پراکنده و کاهش دما و از اواخر روز به تدریج با بارندگی، وزش باد و در مناطق کوهستانی با بارش برف خواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌ی جاری، ابری با بارش متناوب باران در مناطق کوهستانی مه آلود با بارش برف، وزش باد و احتمال رعدوبرق همراه است.

این مسئول افزود: در روز جمعه چهارمین روز فروردین، آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

اسدی گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته‌ی آینده، وضعیت جوی صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات نیمه غربی با بارش پراکنده خواهد بود.

اخبار مرتبط

۱۸ استان امروز بارانی می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha