ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی اقدامات خوبی برای تنظیم بازار استان انجام داده اند

ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی اقدامات خوبی برای تنظیم بازار استان انجام داده اند

خبرگزاری آریا- استاندار مازندران، گفت: مازندران برای تولید و تامین محصولات کشاورزی و اقلام اساسی در نوروز نیاز به تصمیمات ملی و حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی دارد تا امنیت غذایی کشور را تامین کند.

به گزارش خبرنگارآریادرساری،حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران و ارتباط وبیناری با قرارگاه امنیت غذایی کشور و وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته 20 میلیون مسافر وارد مازندران شد و امسال پیش‌بینی می‌شود 10 درصد بیشتر و 22 میلیون مسافر وارد استان شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی برای ایام نوروز به مازندران مسافرت می‌کنند نیاز به حمایت ملی داریم چراکه خدمات ملی ارائه می‌دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز را داریم، گفت: نیازمند حمایت و پشتیبانی ویژه و جدی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و مسافرین هستیم.

وی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی اقدامات خوبی برای تنظیم بازار استان انجام داده اند و با حمایت و پشتیبانی ملی قطعا خدمات بهتری به مردم و مسافرین نوروزی ارائه خواهیم داد.

استاندار مازندران در پایان تاکید کرد: مازندران برای تولید و تامین محصولات کشاورزی و اقلام اساسی نیاز به تصمیمات ملی و حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی دارد تا امنیت غذایی کشور را تامین کند.

اخبار مرتبط

صادرات و ارزآوری مرکبات و کیوی در مازندران

قرق شکنی ، رسم دیرینه مردم روستای رمنت بابل

عبور پر خطر پرندگان مهاجر جهان از فراز ایران

0 نظر

ارسال نظر

capcha