عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون اغماض با سرعت و قاطعیت محاکمه می‌شوند

عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون اغماض با سرعت و قاطعیت محاکمه می‌شوند

رئیس کل دادگستری مازندران از بروز اتفاقات اخیر و مسمومیت جمعی از دانش آموزان استان، اظهار کرد: به زودی عامل یا عوامل این اقدام غیر انسانی و جنایتکارانه شناسایی و دردادگاه ویژه محاکمه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران،حجت الاسلام محمد صادق اکبری با اشاره به مواضع قاطعانه مقام معظم رهبری و مسئولان عالی قضایی درخصوص مسمومیت دانش آموزان، گفت: درهمین راستا، دادستان های سراسر استان موظف و موکلف شدند با همکاری مراجع امنیتی و آموزش و پرورش نسبت به شناسایی عوامل این اقدام غیر قابل اغماض اقدام کنند و با تکمیل ادله کافی در دادگاه ویژه‌ای که تعیین خواهد شد به پرونده آنها رسیدگی شود.

وی هزینه ارتکاب این اقدام جنایتکارانه را بسیار بالا و سنگین دانست و افزود: پرونده عامل یا عوامل مسمومیت دانش آموزان بدون هیچ عفو یا آزادی مشروط، با قاطعیت و به سرعت رسیدگی می‌شود.

عالی‌ترین مقام قضایی مازندران از خانواده‌ها و اولیا مدرسه خواست موارد مشکوک را به مراجع امنیتی وانتظامی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام غیر انسانی، توطئه‌ای طراحی شده است و من از خانواده‌های دانش آموزان می‌خواهم خونسردی خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند دشمن می خواهد نونهالان ما از رفتن به مدرسه خودداری کنند به حمد خدا این توطئه نیز به مانند توطئه‌های دیگر خنثی خواهد شد و جای نگرانی نیست.

اخبار مرتبط

ادعای یک نمایند درباره بازداشت عوامل مسمومیت‌ها تکذیب شد

مسمومیت ۴ نفر با گاز CO در بابل

از مسمومیت با گاز منوکسید کربن بیشتر بدانیم

0 نظر

ارسال نظر

capcha