مشکلی در تامین آرد نیست/ عدم عرضه برنج خارجی در مازندران

مشکلی در تامین آرد نیست/ عدم عرضه برنج خارجی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی استان با اظهار اینکه امروز رسالت سنگینی تحت عنوان خدمت رسانی به مردم را داریم، افزود: درج قیمت و صدور فاکتور به عنوان یکی از اصول حقوق شهروندی است که باید در بخش خدماتی و صنفی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: امروزه در جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن به اساسی‌ترین سبد خانوار که گندم است رحم نمی‌کند و هرجایی که نیاز اساسی مردم است دست روی تحریم همان کالا می‌گذارد اما در تأمین آرد استان مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی در استان وجود دارد و توزیع خواهد شد.

وی ذخیره گندم استان را ۷۶ هزار تن ذکر کرد و گفت: کالا باید برای مردم تأمین شود و مردم باید این اقدام را در بازار لمس کنند و شاهد اقدامات مسئولان باشند.

وفایی نژاد یادآور شد: ۳۳۰ تن شکر داریم و یک هزار تن دیگر هم ذخیره شد که در زمان کمبود وارد بازار و در دسترس مردم قرار می‌گیرد و آمادگی برای توزیع شکر به هر میزان که شهرستان‌ها اعلام کنند وجود دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران یادآور شد: سیاست استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران این است که توزیع برنج خارجی در استان نداشته باشیم و هیچ گونه توزیع برنج خارجی در مازندران نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

محکومیت 500 میلیونی کارخانه آرد بدلیل گرانفروشی سبوس در شهرستان نکا

0 نظر

ارسال نظر

capcha