نرخ ۶۳ هزار تومانی مرغ شب عید در مازندران

نرخ ۶۳ هزار تومانی مرغ شب عید در مازندران

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۶۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید با قیمت مصوب در استان عرضه می شود، گفت: عرضه میوه های شب عید نباید انحصاری در چند فروشگاه خاص صورت گیرد و دسترسی مردم برای خرید این میوه ها را افزایش دهیم.

وی با بیان این که میوه شب عید با ۱۰ درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود، گفت: تامین شکر برای مصارف خانگی و اصناف و خرما ماه رمضان در استان صورت گرفته است و در این راستا افزایش نظارت و بازرسی ها را در استان مورد توجه قرار دهیم و مرغ گرم با قیمت کیلویی ۶۳ هزار تومانی و مرغ منجمد ۴۳ هزار تومان عرضه می شود.

خیریان پور برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات و کالاهای کشاورزی را در آستانه نوروز را ضروری دانست و گفت: هر گونه کمبود در کالاهای اساسی در کوتاه ترین زمان منعکس و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصاددی استانداری مازندران از مدیران شرکت پخش فرآورده های نفتی خواست تا بر پمپ های بنزین و ارائه خدمات نظارت ویژه ای داشته باشند.

وی با اظهار این که نباید کمبودی در زمینه پول و اسکناس در عابربانک ها داشته باشیم، گفت: هماهنگی لازم با ناظر پولی بانک های استان در این بخش صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

مرغ با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب در مازندران عرضه می‌شود/ مازاد تولید از تولیدکنندگان خریداری می‌شود

مرغ فیوز پراند/ تکذیب فروش مرغ با کارت ملی

روی خوش بازار مرغ درصورت تامین نهاده ها

0 نظر

ارسال نظر

capcha