رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی، دفاع مقدس درونی بود

حجت الاسلام فرج‌الله اسدی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی در تکیه بزرگ شهدای روستای کوهستان بهشهر افزود: زندگی پر افتخار سردار سلیمانی باید تبیین شود که دارای جهاد اصغر بود که جهاد در برابر دشمنان ظاهری با عنوان جهاد سخت بود و جهاد اصغر نرم که در هر دو موفق بودند.

وی گفت: در جهاد اصغر اخلاص و شجاعت سردار سلیمانی زبانزد بود که تا دل دشمن می رفت و در زمان کوتاهی که در سوریه در خدمت ایشان بودم، سردار قانع از بررسی‌ها نبود و خود به عنوان اطلاعات عملیات به دل دشمن می زد.

 

این رزمنده مدافع حرم اظهار داشت : بارها به محافظان گفته‌ بودم که سردار، سردار انقلاب، اسلام و رهبری است و باید مراقب باشید اما می‌گفتند که سردار خود می‌خواهد اینچنین باشد تا در پیشگاه خداوند شرمنده نباشد و کم‌کاری باعث نشود که بعضی عزیزان ازدست ما بروند.

اسدی افزود: حاج قاسم خستگی ناپذیر، مجاهد، پر تلاش و اهل نماز شب و فعال بود و این همه انرژی و احساس خستگی نکردن از جهاد اکبر ایشان بود.

وی بابیان اینکه چهل سال سردار سلیمانی، در جبهه جنگ و در دل آتش و دشمن بود و فرزندان و همسر، در فراق او بودند ؛ خاطر نشان کرد: این نیازمند انرژی بود که انرژی و رمز موفقیت و پیروزی حاج قاسم سلیمانی، دفاع مقدس درونی و جهاد اکبر بود.

این رزمنده مدافع حرم گفت: جهاد اکبرو جهاد با نفس مملکت ما را به پیروزی نهایی می‌رساند .

وی اضافه کرد: حب دنیا، دشمن اصلی و مهم ماست؛ اگر چه دنیا برای ما آفریده شد و باید استفاده کرد؛ اما نباید ناسپاس بود و وابستگی داشت.

اسدی افزود: حب دنیا از مصادیق دشمن درونی انسان است و نماز شاعرانه، خالصانه، خاشعانه و خاضعانه نخواندن، دشمنی است که باید با آن مبارزه کرد و نمازی انسان را پرواز می‌دهد که خالصانه باشد و سردار سلیمانی به این نوع عبادت مجهز بود و می‌تواند بهترین الگو برای ما باشد.

اخبار مرتبط

برگزاری جلسه معارفه رئیس شعبه ساری بیمه آرمان

دانش ضمنی دفاع مقدس به دانش عینی در حوزه علم و عمل تبدیل شود

خاطرات هشت سال دفاع مقدس باید مرور و به نسل‌های جوان منتقل شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha