راهپیمایی پرشور مردمی با حضور دهه نودی‌ها در راه است

راهپیمایی پرشور مردمی با حضور دهه نودی‌ها در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی امروز در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسؤولان ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، اظهار کرد: دهه فجر استان مازندران کمیته‌های تخصصی مختلفی را در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۲۸ کمیته تخصصی استانی، ۲۲ ستاد دهه فجر شهرستانی و ۵۵ ستاد دهه فجر بخش‌ها و ۳۵۰ کمیته اجرایی شهرستان‌ها در مجموع ۴۵۵ ستاد و کمیته، مسؤولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری جشن بزرگ انقلاب را به عهده دارند.

وی با تبریک ایام رجب، افزود: آغاز ستاد دهه فجر را روز چهارشنبه از فرودگاه دشت‌ناز خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه پویش فجر علویان به راه افتاده است، تصریح کرد: وجود رهبر دینی، استکبارستیزی، مردمی بودن، آزادی از سلطه بیگانگان، استقلال در همه عرصه‌ها و حمایت از محرومان و دفاع از مظلومان از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است.

اصغری ولوجایی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل خود با سایر انقلاب‌ها متفاوت بوده است، اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های انقلاب ما مردمی بودن است.

وی هشدار داد: هدف دشمنان ایجاد ناامیدی، یاس و دلسردی مردم از انقلاب است باوجود هدایت‌های امامین انقلاب توانستیم انقلاب پرثمر داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه هدف ما در ستاد، جهاد تبیین بود که با اهتمام ویژه این مهم در برنامه‌ها دنبال شده است، اظهار کرد: نباید بی‌تفاوت باشیم بلکه متفاوت باشیم و در این ایام همه تلاش‌ها به‌گونه‌ای بوده که متفاوت بودن را به منئصه ظهور برساند.

اصغری ولوجایی با بیان اینکه برنامه‌ها را در چند محور برنامه‌ریزی کردیم، اضافه کرد: از اول بهمن دهه استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است و برنامه‌های خوبی به مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب در سراسر مدارس و مراسم نمادین ورود امام در فرودگاه، رژه خودرویی تا گلزار شهدا، به صدا در آمدن بوق قطارها و... ازجمله مراسم‌ها خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین کار این بود دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمایش دهیم، خاطرنشان کرد: به‌ویژه در حوزه دانش‌آموزی کار سنگین است و در این زمینه برنامه‌های خوبی داریم.

اصغری ولوجایی با اعلام اینکه همه برنامه‌ها منجر به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردمی باشد که مطمئنا رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: امسال دهه فجر متفاوتی را تجربه خواهیم کرد باتوجه به اینکه دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفت تا دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها را به میدان بیاورد و از اینها سوءاستفاده کند ولی ۲۲ بهمن امسال با حضور جانانه و پرشکوه مردمی همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

مازنی‌ها با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به استقبال جشن انقلاب رفتند

اعلام مسیر و زمان راهپیمایی 22 بهمن در مازندران

راهپیمایی باشکوه گرامیداشت ۹ دی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha