بهره‌برداری از ۲۲۰ طرح به مناسبت دهه فجر در ساری

بهره‌برداری از ۲۲۰ طرح به مناسبت دهه فجر در ساری

فرماندار ساری با اعلام اینکه در دهه‌ی فجر امسال باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال پس از انقلاب بپردازیم، گفت: امسال در دهه‌ی فجر ۲۲۰ طرح عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان ساری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدعلی نوبخت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه فجر باید فرصت را غنیمت بدانیم و به بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم، اظهار کرد: ۲۲۰ طرح مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مرکز مازندران با اعتباری بالغ بر۶۱۳ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از مجموع طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر، ۱۷۱ طرح با صرف ۴۰۲ میلیارد تومان مربوط به مناطق روستایی و بقیه مربوط به مناطق شهری است.

 فرماندار ساری با بیان اینکه دولت سیزدهم به اجرای عدالت در خدمات رسانی متعهد است؛ به مناطق روستایی و کم‌تر توسعه یافته یکسان توجه دارد، گفت: ۱۵ کمیته تخصصی با هدف برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های مربوط به جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ساری تشکیل شد.

این مسئول به تشریح برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ساری پرداخت و افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی گفتمان جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، پویش فجرعلویان و برپایی نشست‌های بصیرتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

نوبخت تصریح کرد: طرح‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در پاسداشت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در ساری شامل افتتاح مدرسه حیات طیبه شهید سلیمانی، بخشی از ساختمان بیمارستان حکمت، طرح‌های مخابراتی و آبرسانی در مناطق روستایی مرکز مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره‌بار ساری از طرح‌هایی است که ۱۵ سال زمان برده است. در دولت سیزدهم اراده ویژه‌ای برای حل مشکلات شهروندان وجود دارد تا این طرح اقتصادی و اجتماعی به سود مردم ساری به سرانجام مثبت برسد.

به گفته فرماندار ساری ۴۰۰ طرح نیمه تمام از دولت‌های گذشته در مرکز مازندران روی زمین مانده است که معتقدیم این پروژه‌های باید تعیین و تکلیف شوند. به ظاهر برخی از پروژه‌هایی که زمانبر می‌شوند قلک برخی از افراد شده است.

اخبار مرتبط

دیدار مسوولین شهرستان سواد کوه شمالی با خانواده های شهدا در اولین روز از دهه فجر

جشنواره موسیقی فجر راهی ۱۴ استان کشور می‌شود

افتتاح دو طرح در قائم شهر به مناسبت دهه فجر

0 نظر

ارسال نظر

capcha