برخی عوامل طرح اراده‌ای برای جابه‌جایی میدان تره‌بار ساری ندارند

برخی عوامل طرح اراده‌ای برای جابه‌جایی میدان تره‌بار ساری ندارند

فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای مبارزه با برخی مفسدان با دادستان مرکز مازندران و دستگاه‌های امنیتی هماهنگی شد تا با دستگیری عوامل اخلال‌گر در اجرای این طرح روند کار به درستی انجام شود، گفت: به‌رغم استقرار دفتر فرماندار ساری در محل میدان تره‌بار جدید در مرکز مازندران و پای کار آمدن تمامی دستگاه‌های اجرایی، برخی از عوامل این طرح اراده‌ای برای انتقال و جابه‌جایی این مرکز تجاری ندارند.

محمدعلی نوبخت درگفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۰ روز است که دفتر کار ما به محل جدید میدان تره بار ساری منتقل شد تا روند انتقال این مجتمع تجاری از محل قدیم به مکان جدید تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه هدف ما بهره‌مند مردم از خدمات بیشتر پایانه میوه و تره بار مرکز مازندران است، افزود: محل میدان بار فعلی که در کمربندی غربی قرار دارد به دلیل تردد و شریانی بودن این محور گره ترافیکی بسیار سنگینی را برای ساری ایجاد کرده است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه این طرح خدماتی باید در دهه فجر به بهره‌برداری برسد تا مردم از خدمات انقلاب اسلامی و دولت بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: تاکنون کارها در حال انجام است اما برخی اخلال و اهمال کاری در پشت پرده وجود دارد که نشان می‌دهد اراده‌ای برای این انتقال(میدان تره بار قبلی به مکان جدید) وجود ندارد.

برخی از عوامل طرح اراده‌ای برای جابه‌جایی میدان تره‌بار ندارند

این مسئول تصریح کرد: برای مبارزه با برخی مفسدان با دادستان مرکز مازندران و دستگاه‌های امنیتی هماهنگی ایجاد شد تا با دستگیری عوامل اخلال‌گر در اجرای این طرح روند کار به درستی انجام شود.

نوبخت افزود: این اهمال کاری‌ها نشان می‌دهد برخی می‌خواهند در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نظام را تضعیف کنند و بذر نا امیدی در جامعه بپاشند.

وی با این ادعا که در همین مدت ۱۰ روز متوجه شدیم در پشت پرده انتقال میدان بار ساری چه می‌گذرد، گفت: جلسات روزانه با مسئولان و هیات مدیره میدان بار برگزار می‌شود و آنچه واضح هست اینکه برخی از عوامل اجرایی اراده‌ای برای انتقال و جابه‌جایی میدان تره بار ساری وجود ندارد.

فرماندار ساری از مراجع قضایی و حوزه‌های امنیتی خواستار شد تا درصورت اجرای نشدن این پروژه با اخلال‌گران در این زمینه برخورد جدی شود تا اقتدار و عزت نظام اسلامی در برخورد با مفسدان نشان داده شود.

اخبار مرتبط

علت شیرین شدن مرکبات مشخص شد

صدور ۴ فقره مجوز صنعتی فرآوری میوه انجیر در گلوگاه

تولید ۵.۳ میلیون تن مرکبات در کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha