شناسایی ۷ عرصه برای ساخت مسکن ملی در ساری

شناسایی ۷ عرصه برای ساخت مسکن ملی در ساری

فرماندار ساری با اعلام اینکه هدف ما جهش در اجرای کار و تسهیل‌گری در ساخت مسکن ملی مرکز مازندران است، گفت: ۷ عرصه برای ساخت مسکن ملی در ساری شناسایی شد، در اجرای طرح مسببان کم کار در این حوزه به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

محمدعلی نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیاست دولت مردمی سیزدهم مبنی بر خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و محروم  جامعه است، اظهار کرد: تلاش ما رفع موانع موجود به سمت شرایط مطلوب است تا در اجرای اهداف دولت گام‌های موثری برداشته شود.
وی با اعلام اینکه تاکنون ۷ عرصه در شهرستان ساری برای احداث واحدهای مسکونی شناسایی شده است، افزود: ۷ سایت در خنارآباد به مساحت ۵۵.۷۰۰ متر مربع و با پیش‌بینی احداث ۶۰۰ واحد، گله دون به مساحت ۳۴.۸۵۷ متر مربع با پیش‌بینی احداث ۵۰۰ واحد، امام‌زاده عباس به مساحت ۶۲.۰۰۰ متر مربع، آب منطقه‌ای به مساحت ۳۳.۰۰۰ مترمربع، مهدشت به مساحت ۳۴.۰۰۰ مترمربع، صفر آباد به مساحت ۵۰.۰۰۰ مترمربع و سنگریزه به مساحت ۱۳۰.۰۰۰ مترمربع در شهرستان ساری برای اجرای طرح جهش ملی مسکن شناسایی شده است.
فرماندار ساری با اعلام اینکه هدف ما جهش در اجرای کار و تسهیل‌گری در ساخت مسکن ملی مرکز مازندران است، تصریح کرد: مسببان کم کار در این حوزه به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول به تاکیدات رئیس جمهوری در ساخت مسکن ملی اشاره کرد و ادامه داد: باید با روحیه جهادی در ساخت مسکن در محدوده شهرها و روستاها بدون فوت وقت گام برداریم.

نوبخت توجه به مسکن مددجویان زیر پوشش  بهزیستی و کمیته امداد را در اجرای طرح مسکن ملی مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت سیزدهم در اجرای این طرح تسهیلات لازم را برای خانه‌دار شدن مددجویان در نظر گرفته است یکی از سایت‌های مسکن ملی در ساری به این قشر اختصاص دارد.

اخبار مرتبط

سهمیه مسکن ملی مازندران در سال جاری ۳۸ هزار واحد است

تأمین زمین ۲ هزار و ۳۰۹ واحد برای اجرای طرح مسکن ملی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha