سفر وزیر کشور برای شرکت در مراسم گرامیداشت حماسه 6 بهمن به آمل

سفر وزیر کشور برای شرکت در مراسم گرامیداشت حماسه 6 بهمن به آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس‌حسینی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: با گذشت عمر ارزشمند تشکیل انقلاب اسلامی تأثیرات گسترده آن در زمینه مبارزه با استکبار جهانی، مدرنیته جدید و راهبرد مقابله با کشورهای بیگانه به روشنی نمودار شد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین مقطع و درخشان‌ترین برگ تاریخ کشورمان است، افزود: باید هر سال برنامه‌های ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر، باقدرت و مقتدرانه برگزار شود.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل آنچنان کلیدی و تعیین‌کننده بود که امام امت در وصیت‎نامه سیاسی الهی خود نام آمل را با قدردانی و تشکر از مردم ماندگار کرد، تصریح کرد: این افتخار سندی بزرگ در وفاداری مردم ایران و آمل پای انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه آنهایی که ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در شهر آمل دست به سلاح بردند باور همراهی مردم را داشتند تا این خطه را از بدنه کشور جدا کنند، گفت: آنها با کشتار زنان، مردان و فرزندان این دیار در فکر خام خود برای براندازی آمدند ولی آملی‌ها دفاع جانانه داشتند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به تقدیم ۴۱ شهید در حماسه اسلامی آمل، بیان کرد: با گرامیداشت ششم بهمن آمده‌ایم تا به دشمنان بفهمانیم که مردم همانند گذشته پای نظام اسلامی هستند و چشم طمع بدخواهان را کور خواهند کرد.

حسینی با اعلام برگزاری ۷۰ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن، خاطرنشان کرد: دکتر احمد وحیدی وزیر کشور مهمان ویژه سالگرد گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل در شامگاه پنجم بهمن امسال است.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی مسؤولان به مردم و نشست پای درددل آنها، بیان کرد: اصحاب رسانه بازوان توانمند و حلقه وصل مردم با مسؤولان و حاکمیت هستند تا حرف مردم را به مسؤولان برسانند و هدف‌گذاری حاکمیت را به مردم اعلام کنند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مسؤولان جامعه اسلامی وظیفه دارند شبانه‌روز خدمتگذار مردم باشند و به این خدمت خالصانه و مخلصانه ببالند، گفت: باید اقدامات اساسی و سازنده مسؤولان اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح شده و مردم از خدمات خدمتگذاران خود مطلع شوند.

حسینی با اشاره به اینکه در گذشته در حوزه فرهنگی شهرستان با بی‌برنامگی مواجه بودیم و امروزه با تغییرات و تحولات زیرساختی مثبت روبرو هستیم، بیان کرد: ساختمان نگهداری کودکان کار در آمل ماه‌ها بدون استفاده مانده بود و گرم‌خانه این شهرستان هم از لحاظ زیرساختی و امکانات بیش از ۱۰ ماه تجهیز شد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در قالب تفاهم‌نامه چندجانبه در این دو بخش وظیفه‎مندی ایجاد شد ولی به دلایلی به بهره‎برداری نرسید البته مسؤولان امر قول مساعد دادند در روزهای آینده پس از انعقاد قرارداد با برنده آگهی گرم‎خانه را بهره‌برداری کنند.

اخبار مرتبط

کارکنان عملیاتی ، نواحی تابعه و رانندگان نفتکشهای منطقه ساری خط مقدم مبارزه با بحران هستند

0 نظر

ارسال نظر

capcha