۱۲۰۰ برنامه ورزشی دهه فجر در مازندران برگزار می شود

۱۲۰۰ برنامه ورزشی دهه فجر در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی پرورش اندام با اشاره به برنامه‌های دستگاه ورزش در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ساله بیش از ۱۲۰۰ برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر داریم و مسابقات مختلف ورزشی برگزار می‌شود.

عالیشان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات بین المللی مستریونیورس، بیان کرد: یا نباید میزبانی‌ای را قبول کنیم اما اگر می‌پذیریم باید میزبانی‌ها به نحو شایسته و در خور شأن کشور و استان باشد و با تمام توان برای برگزاری شایسته این رویداد بین المللی اقدام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران افزود: رامسر شهر توریستی است و اغلب رویدادها و برنامه‌ها در این شهر انجام می‌شود چون رامسر از ظرفیت‌های گردشگری بالایی برخوردار است.

وی از اهمیت بحث گردشگری گفت و ادامه داد: این ورزشکارانی که برای این مسابقات به مازندران می آیند، سفیران گردشگری کشورهای خودشان هستند و قطعاً بعد از پایان مسابقات از رامسر و استان مازندران به نیکی یاد خواهند کرد و زیبایی شهرستان رامسر و استان مازندران را تبلیغ خواهند کرد.

عالیشان با تاکید بر ایجاد بسترهای فرهنگی در این مسابقات گفت و افزود: همه برنامه‌های ورزشی باید پیوست فرهنگی داشته باشد زیرا ورزش بدون اقدام فرهنگی نتیجه‌ای نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha